Peršokti prie turinio

Sveiki atvykę į Kinomanai.lt svetainę!
Prisiregistruokite, jei norite matyti visas forumo temas. Prisiregistravę ir prisijungę galėsite kurti naujas temas, rašyti atsakymus ir dar daugiau. Jei jau esate užsiregistravęs, prisijunkite čia - kitu atveju susikurkite paskyrą nemokamai!

Tom10

Tom10

Užsiregistravo 25 Nov 2009
Neprisijungęs Paskutinį kartą lankėsi Privatu
-----

Temoje: Smart Wars

28 May 2013 - 09:08 PM

Na o kaip tu isivaizduoji sita darba :)

daug kas galvoja kad tai techinis darbas, bet realiai tai isdalies yra menas, tavo akys turi matyti realistiska vaizda, jai yra klaidu iskarto matosi kad feikas levai ir t.t...

 

dar tokie pastebejimai, modeliu shadowai labai kieti taip neturetu buti, nes dagus debesuotas ir nera saules, taigi ir seseliai turi buti kitokie.

tam ir skirtas compozinimas kad sutvarkyti viska, kontakt sadowsus turi perpiesti nes kitos iseities nera :) tai uztrunka ir su tuom reikia susitaikyti.

 

Apie viksrus ir apsvietima, kam apsviesti is apacios jai dugno nesimato, reikejo sudeti apsvietima kaip filmuotoj scenoi.  kurioi pusei saule, key lightai kur turi buti ir t.t....

 

spalvu derinimas nera sudetingas tik reikia akis issiplauti pries dirbant (juokauju) jai neskiri pilkos spalvos nuo juodos yra problema tada, kompozinimo softai turi begales dalyku kas gali padeti, vien color pickeris padeda, pasamplini back palte juoda splava gauni kokia 000000, pasemplini tanko juodziausia spalva o ten pyst d2d2d2 ir fuck tada, ir pradedi greidinti kad butu vienodai tas pats su balta spalva. 

 

sis darbas reikalauja daug laiko, niekas nepasidaro pyst pyst pyst, as vieniems shortui uzsenieciams dariau roto, tai prie vieno shoto praleisdavau 2-3 dienas. 

 

siulau iskart perskaityti knyga, The Art and Science of Digital Compositing, jai jos neperskaites, tai saukstai po vakarienes, ten pagrindines zinios ka turi suprasti apie kompozinga. knyga stora ir ilga, kaina 60 baksu (tiek as mokejau), bet be jos kaip ir nejudesi i prieki.

 

Pritariu dėl šešėlių, bet darant juos silpnesnius, tada visai nesikomponavo tankas, na bent jau mano akimis žiūrint :) Bet neneigsiu, čia galbūt laiko galėjau daugiau skirti.

 

Dėl vikšrų klausiau dėl to, jog gaunasi po tanku laaaaabai tamsu, ir tuomet šalinant backgroundą atsiranda bėdų. Gerai, kai kadras statinis, bet jei tankas juda erdvėje - tenka maskinti visiškai juodą apačią, kas visai neefektyvu ir netikslu.

 

Tikrai šio darbo nepadariau per kelis pyst - su visom dokumentacijom (čia buvo mano bakalaurinis), užtrukau du mėnesius, prisėdant daugiau mažiau kiekvieną dieną nuo kelių iki iolikos valandų :)

 

Prieš darant perbėgau Digital Compositing for Film and Video, nes tai buvo vienas pagrindinių darbo šaltinių, bet reikėtų pasigilinti labiau :)

 

Dėkui už pagalbą, Tashkas!


Temoje: Smart Wars

27 May 2013 - 09:09 PM

Nesupratau tik kodėl telikas su pultu jau nebegali valdyti, o su kinect'u dar gali ;)

 

Kažkaip reikėjo parodyti ir kinectą ir teliką, todėl tarkime, jog tv pultelis tampa out of range, o kinectas - atskiras įrenginys ;D

 

Yra dziugu kad kazkas sitoi sriti daro kazka nors ir menkus dalykus.. (no offence please),

 

1. cia tokios kelios mintys uzpuolusiso kai perziurejau, visur kur ykompintas tankas yra nesuvesta juodos ir baltos spalvos lygiai, jie skiriasi tarp backplate ir tanku.

tai sutvarkius atrodytu geriau. 

2. nera visai kontakt shadows'u ant tanku kur lieciasi su zeme, todel atrodo kad nesliecia su zeme...

3. sprogimai, realiai yra nezmoniski, todel kai sprogsta ypac stambiuose planuose turetu buti sviesos blyksnis ir labiau apsviesti tankus.

4. tas momentas kai paimamas pultelis, tai jo roto netobulas ir ant paskutiniu freimu kai jis pasukamas nusipjauna dalis ir atrodo slyksciai.

 

na saip dar galima rasti klaidu...

 

man tik toks klausimas kilo ar tai noreta paroditi kaip kompiuterini zaidima ar daryti ji fotorealistiska is vienos puses, tame irgi yra nemazai klaideliu kompoze.....

 

peace....

 

Jokio įsižeidimo, dėkoju už Tavo komentarą, būtent dėl tokios kritikos čia šį darbą ir papostinau! :) Kai vaizdo klipą žiūri nieko bendra su tuo neturintys asmenys, tai jie mažai ką gali pasakyti, kas tau padėtų kitą kartą nekartoti tų pačių klaidų :)

 

1. Iš pradžių bandžiau suderinti kontrastą, po to spalvas. Viską dariau iš akies.. :) Ar level`ių histograma būtų tinkamas įrankis lyginti spalvas ne iš lempos?

2. Šitas tikriausiai gavosi dėl to, jog pats tanko matte`as nebuvo tolygus - daugumoje jų teko apačią maskinti, nes buvo beveik juoda spalva apačioje. Kadangi tanko modelis yra ganėtinai mažas, filmuojant studijoje, jį teko pakelti ant stalo ir padėti ant vikšrų pločio dėžės.Tokiu būdu vikšrai galėjo suktis ore. Kaip tokiu atveju reikėtų sušviesti objekto apačią? Čia klausimas konkrečiai situacijai, bet galbūt tai galima būtų panaudoti  kitu atveju.

3. Daugiausiai dėmesio sprogimų metu skyriau aplinkos apšvietimui, sienų,grindinio. Manau čia grynai laiko klausimas, kiek gali žaisti su kiekviena scena :)

4. Super pastebėjimas, net pats nemačiau :) Taip neturėjo būti, lyg planavau anksčiau tą kadrą kirpti, bet tai tik ir liko planavimu, kaip matau :))

 

Pati idėja buvo sumaišyti kompiuterinį žaidimą su realiu pasauliu, iš pradžių valdo žaidime, po to realybėje, ir finale nesigaudo kas kur kame :) Bet šiaip, pagrindinė mintis buvo tiesiog parodyti tanko valdymą - nors darbe visa tai buvo susimuliuota, jis iš tikrųjų valdomas šiais įrenginiais. :)

 

Bendrai paėmus, tai buvo pirmas mano didesnis compositinimo darbas, atėmęs daug laiko ir jėgų. Kitą kartą tikriausiai nesiimčiau tokio scenarijaus kūrimo, nes neįvertinus kiek laiko gali pareikalauti viena ar kita scena, vėliau tenka skubėti maksimaliai  (pagal savo galimybių ribas) neįgyvendinant kiekvienos scenos.

 

Dėkui!