Peršokti prie turinio

Sveiki atvykę į Kinomanai.lt svetainę!
Prisiregistruokite, jei norite matyti visas forumo temas. Prisiregistravę ir prisijungę galėsite kurti naujas temas, rašyti atsakymus ir dar daugiau. Jei jau esate užsiregistravęs, prisijunkite čia - kitu atveju susikurkite paskyrą nemokamai!
Nuotrauka

VFX tai ko nematome ekrane.


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4

#1
Tashkas

Tashkas

    Ekspertas

  • Members
  • AkisAkis
  • 437 Pranešimai:
Tema tam kad zmones pamatytu tai kas atsiranda uz kadro ir kaip.
siek tiek nuorodu ir straipsniu apie filmu Vizualiuosius efektus.

Pradesiu nuo The Troll Hunter:



Pagrindine nuoroda:
http://features.cgso...p?story_id=5929

Versta straipsnis (nepykit kad be lietuvisku raidziu):

The Troll Hunter "Troliu Medziotojas" yra siaubo stiliaus Mocumentary (filmas pastatytas dokumentikos stiliumi). Tai pirmasis filmas Norvegijoje sukurtas su foto realistiskomis pabaisomis ir ju animacija.

Troliu Medziotojas tai sumaisyta siaubo filmo Blair Witch Project ir tike pat apima Cloverfield istorija. Pateikiamas taip vadinamas "rastos medziagos" stilius, istorija apima nesekmynga jaunuoliu studentu grupes nuotiki, kurie buvo pavesti padaryti projekta apie Lokius. Istorijos metu jaunuoliai issiaiskina Vyriausybes samokslo teorija apie Trolius kuris siolaikineja Norvegijoje yra realistinis dalykas.

Nuotrauka

Buvo nusamdytos trys bendroves skurti skirtyngus Trolius filme. Rune Spaans atstovauja mažiausia įmone, Superrune! "Aš buvau atsakingas už vieno Trolio sotu seka , galų gale nusisamdziau viena animatoriu kad man padetu. Taigi, du vaikinai buvo atsakyngi uz 2000 kadrų foto-realistisko Trolio animacijos, tai Trolio avies valgymas, virtualaus kaskadininko dauzymo, ir daugelio kruvinu efektu! "

Pagrinda sudare tryju VFX studio drabs. Superrune, Gimpville, Storm Studios taip pat buvo dalis daryta ir Filmkameratene ir Storyline Studios.

Lars Erik Hansen buvo VFX Prodiuseri/Vadovas Gimpville'ije, dėl Jotne sotuTroliu Medžiotojyje. Gimpville yra pakankamai maža VFX studija, tik su 12 darbuotojų. "Nuo tada kai buvome dar paaugliai ir pamateme Juros Periodo Parka, mes buvome sužavėti Visualiaisiais Efektais ir egzotisku butybiu sukurimu", sako Hansen. "Mes pagaminome daug smulkiu veikeju reklamoms ir televiziju sou, bet niekada neteko sukurti kazka tokio auksto lygio kaip sios pabaisos. Troliu Medziotojas buvo mums vienas labiausiai issukiu kelianciu projektu ir mes tuom labai dziaugemes.

Nuotrauka

Gamyba
Atejus laikui kurti Troliu Medziotoja, ten buvo keletas pagrindiniu issukiu, sako VFX Vadovas, Øystein Larsen. "Tai buvo labai mažo biudžeto filmas, tik ketvirtis visu pinigu is 3mln.. Jav doleriu buvo skirta Visualiesiems Efektams.

Troliu dizaino procesas truko dar per pacia pasiruosimu stadija. "Kai kuriuos Trolius buvo sunkiau perkelti is 2D vaizdo i 3D. Mes turejome eskizus, maketus ir t.t.. kurie davė mums gera pradžia."

Norvegai yra labai gerai išmanantis trolių istorija. Jie buvo vaikų siaubas, kurie buvo pasakose, jie galejo pasiekti betkokius namus ir ten suvalgyti esancius vaikus, kurie dar nemiegodavo velu vakara. "Mes budami vaikai visada skaitydavome pasakas," Øystein paaiškina: "ir tai buvo mums labai svarbu mes tai turejome galvoje kuriant Trolius. Tai taip pat buvo pirmas kartas kai mes ketinamo parodyti trolius judant ekrane, mes dareme labai daug bandymų kad gauti tikra troliu judesi ar jausma.

Nuotrauka
Nuotrauka



Nuotrauka

Filmo komanda pradejo is anksto dar PRE-vizualizacijos stadijoje delioti Trolius. Viskas pagal skripta ejosi sklandziai viso filmo kurimo metu. Filmo naudojamas formatas buvo labai sudetingas nes viskas buvo filmuoja dokumentiniu stiliumi tai vystesi ir kito visos gamybos metu.

Gimpville taip pat padarė daug kameru testu su Fotografijos direktorium Hallvard Bræin. Žinant, kad daugelis scenu tures greitu pasisukimu, begiojimu, ir pastoviai buti rankose. VFX Vadovas iskart norejo nenaudoti CMOS sensoriaus kameru, del Rolling Shutter problemu. Jie galu gale filmavo su Panasonic HPX3700 ir irasinedami 4:4:4 i HDSR rekorderi. Tai davė įspūdingų rezultatų, geru Componavimui skirtu kadru su svariu dinaminiu ruozu.

"Mes labai dziaugemes gautais rezultatais, mes daug filmavome tamsoje, miške ir urvuose ", aiškina Larsen. "Mes naudojom kombinacija is mazu dviraciu lempu ir šviesą atspindinčius žymekliu kurie kartu buvo su mazomis lemputemis, kurie mums dave gerus Trakingo taskus."

Nuotrauka
Nuotrauka

Trakingas skirtas Troliu ikonponavimui buvo labai elementarus, cia kaip Fotografijos Direktoriui laikyti priatinima ties nuliu.
FIlmuojant nenuspėjamame Norvegijos kaime, orai trukde nemazai, ypač kalnų scenose. "Vieną dieną mes turėjome gražu ora ir buvo idealios salygos", sako Larsen. "`Kita diena zeme buvo pasidengusi 15cm sniegu.Kaikurias dienas mes visiskai nemateme kalnu fono todel teko dangu ir klanus pritaikyti is buvusiu kadru. Vieno filamvimo metu mes buvo 1km aukscio kalnuose ir turejome labai ribotas sviesu sitemas todel daznai filamvome nakties rezimu, ir viska tvarkeme post-produkcijos eigoje.

Pagal CGSociety straipsni.

PS: visiems kuriems neitinka sis straipsnis gali parasyti savo (laisva salis cia), artba perskaityti anglu kalba. verciausi per google translaitor ir savomis rankomis. tai yra pirmas mano verstas straipsnis, Tiems kam neaiskus kaikurie terminai pasinaudokite wikipedia ar google.

Peace!
:albino

Broadcast designer @ Lietuvos Rytas TV
VFX Supervisor (JR),  Composer, Motion graphics designer...
rbutrimas@gmail.comtel. +370 604 77 362
Skype: dievo_avinelis

Tylėkit, neskaitykit man anotacijų,
Patys būdami tik reprodukcija, tik imitacija...


#2
Donce

Donce

    Tylusis žiūrovas

  • Members
  • 27 Pranešimai:
čia dar šiek tiek šita tema tikrai fantastiški vaizdai :cyclops



#3
Tashkas

Tashkas

    Ekspertas

  • Members
  • AkisAkis
  • 437 Pranešimai:

Tashkas :bravo


Buvo nusamdytos trys bendroves skurti skirtyngus Trolius filme. Rune Spaans atstovauja mažiausia įmone, Superrune! "Aš buvau atsakingas už vieno Trolio sotu seka , galų gale nusisamdziau viena animatoriu kad man padetu. Taigi, du vaikinai buvo atsakyngi uz 2000 kadrų foto-realistisko Trolio animacijos, tai Trolio avies valgymas, virtualaus kaskadininko dauzymo, ir daugelio kruvinu efektu! "

2000 kadrų / 24 kadrai per sekundę = 83 sekundės ( 1 min. ir 23 sek.)


na tai cia daug 1min ir 23 sek. minimum 10-15 shotu jai ne dvigubai daugiau :D dviem zmonem sukurti toki troli+animacija+render+CC+composing+tvarkymai yra ka veikti :)

PS: pasistenksiu po viena straipsni paversti kas savaite jai netyngesiu :D

Broadcast designer @ Lietuvos Rytas TV
VFX Supervisor (JR),  Composer, Motion graphics designer...
rbutrimas@gmail.comtel. +370 604 77 362
Skype: dievo_avinelis

Tylėkit, neskaitykit man anotacijų,
Patys būdami tik reprodukcija, tik imitacija...


#4
Tashkas

Tashkas

    Ekspertas

  • Members
  • AkisAkis
  • 437 Pranešimai:
Na ka dar vienas straipsniukas smagaus skaitymo :)

The Fighter



-DĖMESIO-
Tai nėra profesionalus vertimas, jai kas kam neaisku straipsnio gale yra nuoroda į orginalu straipsni pasiskaitote ten.


-DĖMESIO-
Tai nėra MOKOMIEJI straipsniai



Nuotrauka

Filmui Kovotojas (The Fighter), režisierius David O. Russell užasakinėjo Comen VFX studija padaryti didžiajai daliai vizualiūjų efektų, įskaitant paruošimą filmavimui pagrindinėms boksavimosi scenom, minios klonavimo, ir kitus pakeitimus.

Pradėdami darbus dar 2009 m. lapkritį, Comen VFX padarė 383 šotus šiam filmui. 292 šotai buvo boksavimosi scenos, kurioms reikejo sukurti 23 gan sudėtingas žmonių minias. Likusieji 91 shotai sudarė monitorių apdegimus, HBO grafikos atvaizdavimus ant ekranų, pataisymai, kraujo sutvarkymai, servetelės scena ir pirminiai bei paskutinia titrai. Komanda šiems darbams sudarė apie 14 žmonių, tia turėjo būti "nematomi" vizualieji efektai.
"Aš galvojau tik apytiksliai" sako visualiujų efektu prodiuseris Josh Comen, "betkiems iš mūsų daryties shotams, buvo gan didelis spaudimas palyginus su kitais darytais darbais, nes kas supranta kad mes darėme tai kas buvo autentiška".

Nuotrauka
Filmavimas,
Tas nematomas darbas buvo aiškiausias boksavimosi scenose, kur Comen turėjo adirbti filmuota video medžiaga ir padaryti minios replikavimą. Filmo trys didžiausios boksavimosi scenos buvo nufilmuotos per tris dienas naudojant kelių sinchronizuotų kamerų filmavimą (kaip dabartiniai sporto renginiai. red. pastaba).
"Režisierius labai norėjo kad viskas butu nufilmuota ir jaustusi 90-tūjų vidurio HBO Televizija", aiškina visualiūjų efektu vadovas Tim Carras. " taigi mes nusamdėme tikrą HBO daugelio sinchronizuotu kamerų komanda ir nufilmavome viska standartine kokybe, NTSC interlaced. kad būtų parodyta dideliame ekrane ir plačiaformačiu režimu.
Scenos buvo nufilmuotos anamorfiniu plačiaformačiu režimu, kuris dave 1:78 santyki. "Atsizveligian į tai kad buvo interlaced ir kita, efektyvi darbinė rezoliucija buvo 720x180 su kuria pradejom matchmoving'a". sako Carras.
Come VFX pradėjo daryti automatini skripta, kad visa medžiagą paverstų į 24 kadrus. "tai turėjo gautis taip kad atrodytų gerai dideliame ekrane bet taip pat ir kad išsaugotų geros kokybes vaizdo pojūtį". sako Carras. "Mes nenorėjome kad tai įsilietų labai tiksliai su likusia filmo dalimi, mes norejome tokio specialaus vaizdo, ir leisti žmonėms pajusti jog jie žiūri televizija".
Nuotrauka
"Mes padarėme daug skirtyngų demonstracijų tam vaizdui gauti, ir pasilikom ties tuom kas turėjo bent dalelę to jausmo, taip neturejome praeinančių skanavimo juostų. Bendrai mes padarėme daug aukšto lygio darbų kad išgautume prasto lygio vaizdą šiam filmui".
Vienas iš įšukiu Come VFX buvo susitvarkyti su vaizdo susiliejimu (motion blur), ir pritaikyti tai kas tinkama boksavimosi scenoms. "Kai išpradžių perkoduoji vaizdą gauni 1/120 sekundes shuteri,' patikslina Carras " taigi viskas jauciasi grublėta ir mikčiota. Mes turėjome daug žmonių kurie sukiojo kameras pirmyn-atgal, pritraukinėjo dažnai".
Režisierius buvo labai susidomėjas žemos technologijos panaudojimu kad pasiekti norima filmo išvaizda, o ne viskas taisiklyngai nufilmuoti ir poto perdaryti Post-produkcijoje. Jis leidosi kad ivairenybės ir vaizdo artefaktai vestu visą rodo vaizdą.
Nuotrauka
Galų gale, COME pradėjo 60i vaizdo perkonvertavimą į 24p. "Mes pasibaigėme turėdami skriptą programoje After Effects" pasakoja Carras, "pradėdami su Magic Bullet Frames pluginu. Mes naudojome tai kad gautume 24p iš 60i, nors tam tikri kadrai atrodė geriau nei kiti. Apie ketvirtadalį kardu mes padarėme šiek tiek kitaip, mes apkeitėme "video laukus" ir panaudodami optical flow re-time padarėme 60p iš 60i ir tada padarėme 24p.
COME išlaikė kaikuriuos horizontalios linijos pobudį, kad žiūrovams būtų taip lyg jie tikrai žiūrėtų bokso varžybas per TV. Kai medžiaga jau buvo 24p, tada jie panaudojo Sharpening kad sustiprintu vaizdą scenose. "mes tai darėme daugiau mažiau įvairiems kadrams" pasakoja Carras, " kai tu pamatai šviesas ringe, 'režisierius norėjo kad jos jaustusi miglotos, kaikur akinančios' tada mes kadruose prarasdavome aštrumą, bet padidinti jį ties žmonių veidais ir bokso pirštinemis. Ant viso to mes uždejome dar viena pass'a su ReelSmart Motion Blur kad atstatytume 48-tuntos sekundės užraktą (shutteri) kad atrodytu tolygus.

Minios atkartojimas.
Beveik dviem dešimtims scenų Comen turėjo paddaryti Minios atkartojimą. "kai jie filmavo boksavimas, jie jau turėjo pakankamai medžiagos užpildyti puse stadiono" sako Carras, "pagrindinis tikslas buvo filmuoti iš vienos pozicijos daug kartų, ir viskas tada perkelinėti. Kadangi jie filmavo su 12 kamerų, karts nuo karto kameros kampas neatitikdavo, todėl nepapuldavo pakankamai žmonių į kadrą todėl teko vietomis kopijuoti minias backgounde. o žemo kampo šotams kopijuoti krentantčias šviesas, kėdes ir t.t.. kad išgautume daugiau gylio pojučio.
Kaikuri naudota minios medžiaga buvo paimta is netinkamų panoraminių kadrų, kurie buvo nufilmuoti bendrajam naudojimui. " Mums teko kruopščiai stabilizuoti tuos kadrus, ir poto kad galėtume sudelio sluoksnis po sluoksnio ant kortų:(kompozo metu ant 3D plokščių sudedamas vaizdas) komponavimui 2.5D aplikoje Nuke programoje kad gautume paralaksini teisyngą vaizdą." sako Carras. "mes suradome vietas kur kamera buvo beveik stabili bet del greito užrakto kameroje panoramavimo metu buvo gaunamas išplaukimas (motion blur) nebuvo labai blogas, ir vertas apmastymo.
Minios komponavimas set'u extension'ai ir šiek tiek kraujo ir mėlynės, buvo padaryti dar prieš 60i konvertavimą į 24p kartu su didelio rotoskopinimu ir bokso ringo modeliu. "mums reikejo padaryti šį darbą dar naudojant interlaced medžiagą, dėl to kad bendras vaizdas turėjo tam tikru artefaktų, atsirandančiu konvertavimo metu, todėl kai darai kompozinimą jo metu neatsiranda tie artefaktai ir juos atkurti yra sudėtynga"
"todėl mes turėjom visa kompozingą padaryti dar 60i medžiagoje, ir visa procesa paleisti poto. mes padarėme skriptą programoje Nuke kuris perverčia video laukus, perkoduoja į 60p ir perstato kekvieną kadra vertikaliai pagal pikselius kad nebūtų vertikalaus drėbejimo kuris atsiranda. ir tada visą tia padarome atbuliniu būdu, ir perduodame programai After Effects kuri perkoduoja į 24p.
Nuotrauka
Kaikurie kiti įšukiai Boksavimos scenose susidėjo netik dėl ribotos rezoliucijos, bet ir dėl fotoblyksčių ir šviesų kadruose, "jie turėjo žvaigždės filtrus ant kamerų kurie duodavo keturių kampų X formas. visas minias kurias dėliojome ant tų žvaigždžių reikėjo iškitprti ir perdaryti žvaigždės ant jų. ir tai buvo vienas sudėtingiausių vaizdo taikymų (mach moving) kuriuos mums kadanors buvo reikėja padaryti, COMEN naudojo SynthEyes, 3DEqualizer ir Maya MatchMover tam darbui, kuris netik turejo filmatuosos panoramos iš rankų bet ir du kartus su puse daugiau kadrų.
Vaizdo suletinimai taip pat bubo naudojami boksavimosi scenose, ir greito pakartojimo metu ar geriausiais kadrams isryskinti kuriuose Mark'as Wahlberg'as ryžtingai boksuojasi. "60i buvo mūsų geriausiais draugas sulėtinimo kadruose, mes pastoviai gaudavome pastebėjimus kad sulėtinimo kadrai yra nuostabūs iš montuotojų, (Suletinimai yra nuostabūs kokius pluginus jūs naudojate) ir mes visada atsakydavome kad tai ne pluginu darbas, taip buvo nufilmuota medžiaga. Ten buvo tam tikro sulėtinimo kadrų kuriuose buvo sustabdyti kadrai. Liudna bet mes atsisakeme tu kadru, ir jiems davem 4fps stabdymą kaip ir senuose filmuose."

Servetėlė
Yra filme momentu kai Amy Adams veikėjas duoda srvetėle Mark'ui Wahlberg'ui kur jos numeris užrašytas, ir jis išdidžiai ją nuo kameros patraukia ir parodo savo draugmas sėdinčiams bare. Šitie kadrai buvo su dideliu iššukiu " liūdniausia kad mes negalėjome naudoti to telefono numerio prieš kamera, todėl kad tu gali naudoti tik tam tikrus numerius prieš kameras, kita problema buvo tai kad numeris buvo paprastas toks kaip 555 bet režisierius nenorėjo rodyti aiškiai netikro numerio."
Nuotrauka
Padaryti šiem kadrams, COMEN ekspermentavo su šratinuku ir realiomis servetėlemis, jas lankstė ir darė raukšles taip kad paslėpti numerį, bet taip pat kad jaustusi jog ten užrasytas numeris, " Kai mes turėjome taip kaip norime, mes ja nufotografavome, ir perdaveme kompozeriams, kad jie ja sutvarkytu pritaikytu sušviestų teisyngai kaip orginalioje scenoje.
"mes bandėme aiškius dalykus kaip pirma išblukinti jį, bet kai ji pasirodo pirmame plane tai klausimas kodel ji nefokuse. Taigi mes žaidėme su Motion Blur parametrais taip kad ji judėtu per kadra tinkamai su gudriai pasleptu numeriu. Galu gale mes gavo tikrai naturalų judesio jausmą.

Pasislėpimas už žibintų.
Vėliau filme Christian'o Bale'o veikėjas vaizduoja esas policininkas, ir atiminėja iš kitų pinigus. Apšviestais iš nugaros su priekiniais automobilio žibintais. Filmo kūrėjai norėjo padaryti jog būtų neaišku ar tai policininkas ar Christian'as Bale'as. "kaip tai buvo nufilmuota, jau aiškiai matėsi jog ten Christian'as Bale'as, mums reikėjo pasiekti tai kad būtų atmosferos vaizdas ir jausmas scenoje bet ir leistu mums jy padaryti kaip siluetą."
Darbuotojai jį visą iškirpo (rotoscoped) tada sukūrė daug rūko sluoksnių ir atmosferos, pritaikė daugiau ir didesniu, aklesniu šviesos spinduliu, kurie jy lenkia, bet ir taip kad mes galėtume žaisti su jo šešėliu. šviesos ir šviesos ruožai turėjo susikirtinėti ekrane ir blokuoti Christian'o veidą. Taigi galutinia rezultatai netik tokie kad tu negalėjai pasakyti kas ten yra pirmuose keliuose kadruose, bet tai taip pat davė tokia svajojančią atmosferą. Mes visa tai sudeliojome Nuke programoje, ir panaudojome God ray node'a ir rankomis suanimavome taip kad šviesos ruožai judėtų per veikėją.
Dėl Comen VFX nepastebimo efektų darbo tikrai tiko autentiškai istorijai, kuri atitiko filmų kurėjus. "jie tikrai skyrė labai daug dėmesio į faktus kad šis filmas filmuotas bostone, bet reklamos ir automobiliu numeriai buvo iš Masačiusetso, kalbant apie mūsų darbą, mes sugebėjome pateikti režisieriui ir montuotojams, pakankamai medžiagos kuria sukūrėme, kad viską jie galėtū pasirinkti nuo apačios iki viršaus.
Nuotrauka
"Nė vienoje vietoje mes norėjome jiems pasakyti, "Vaikinai ši Minia kur jūs įdėjote, gadino viska, ar galite tai apkirpti? tai leido jiems išnaudoti viską ką jie turėjo ir sumotuoti taip kaip nori papasakoti istorija."

Orginalus straipsnis: http://www.fxguide.c...le-the-fighter/
IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0964517/
VFX house: http://www.comenvfx.com/

PS: atsiprasau dėl klaidų ir netikslumu, tobuleti yra dar kur :)

Peace!
:albino

Broadcast designer @ Lietuvos Rytas TV
VFX Supervisor (JR),  Composer, Motion graphics designer...
rbutrimas@gmail.comtel. +370 604 77 362
Skype: dievo_avinelis

Tylėkit, neskaitykit man anotacijų,
Patys būdami tik reprodukcija, tik imitacija...


#5
aivarizzo

aivarizzo

    Ekspertas

  • Members
  • Akis
  • 119 Pranešimai:
keep it up! šita tema yra žiauriai gera ;-)
Blessed are these, who create peace around them.




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0