Peršokti prie turinio

Sveiki atvykę į Kinomanai.lt svetainę!
Prisiregistruokite, jei norite matyti visas forumo temas. Prisiregistravę ir prisijungę galėsite kurti naujas temas, rašyti atsakymus ir dar daugiau. Jei jau esate užsiregistravęs, prisijunkite čia - kitu atveju susikurkite paskyrą nemokamai!
Nuotrauka

HDSLR optimaliausia optika filmavimo darbams.


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 41

#1
NURBS

NURBS

    Sąjungos narys, ekspertas

  • Members
  • AkisAkisAkis
  • 742 Pranešimai:
Būtų gerai kad tie kas naudojasi ar ruošiasi naudoti HDSLR pasidalintu savo nuomone apie idealiausią optiką dirbant su video.

Net Zeiss :albino ketina išleisti optikos liniją skirtą būtent filmavimo darbams, optika kiek suprantu bus orentuota į Canon 5D Mk2
O vat ir linkas: http://www.zeiss.de/... ... 4300521f8d

:bravo

www.2cut.lt- fimavimas, vaizdo montažas ir postprodukcija. +37067455949


#2
NURBS

NURBS

    Sąjungos narys, ekspertas

  • Members
  • AkisAkisAkis
  • 742 Pranešimai:
O čia tai ką renkasi Hollywoodas :) aišku Angénieux :)

Linkas: http://www.fdtimes.com/news/?p=1330

www.2cut.lt- fimavimas, vaizdo montažas ir postprodukcija. +37067455949


#3
Salvijus

Salvijus

    Ekspertas

  • Members
  • AkisAkis
  • 246 Pranešimai:
Zeiss jau kurį laiką turi optikos filmavimo reikalams su PL mountu. Tik ar norėsis objektyvui skirti 3000-5000 žalių. Aišku jų tech ir patvarumo savybės nėr ką lyginti, bet pasirinkimas pakankamai ribotas ir šviesumu Canonas netgi lenkia.
Jei Canon, tai nemanau, kad verta ieškoti labai kažko gudriau. GH1, tai jau galima būtų galvoti, tiksliau privaloma ieškotis kažko papildomai.
Huge badminton fan

#4
pcredbeard8

pcredbeard8

    Tylusis žiūrovas

  • Members
  • 40 Pranešimai:
Kažkodėl man atrodo, kad jei Lietuvoj ir filmuos kažkas su HDSLR, tai aukštesnės nei L klasės objektyvų nenaudos :)

#5
NURBS

NURBS

    Sąjungos narys, ekspertas

  • Members
  • AkisAkisAkis
  • 742 Pranešimai:
Kodėl tokia nuomonė? Foto optika visai nepritaikyta video darbams, ten tiek minusų kad kartais norisi bent paprasto ENG kameros stiklo, kad nesiparinti dėl fokuso kvepavimo, diafragmos žinksnių ir zoom'o lagų. O šeip manau visai pravartu nusipirkti vieną gerą PL Angénieux'a nei kelis Canon L'kes, čia kas liečiant video. Plius tie važinėjantys ir besisukiojantys straublei foto-optikoje, su tais hyper zoom'ais nesigauną nei matteboxo uždėti kaip pridera. Minusų pakanka :albino

PS: Canono foto lešei nieko ten nelenkia :D sakyčiau jiem tolokai iki Optimo 24-290 mm T2.8 :albino bent jau aš nežinau neivieno Canon L foto lešio su tokeis parametrais.

www.2cut.lt- fimavimas, vaizdo montažas ir postprodukcija. +37067455949


#6
Tomas Riuka

Tomas Riuka

    Kino studentas

  • Administrators
  • 2042 Pranešimai:
1. kvailas temos tema. Nera optimaliausio daikto visiems darbams. viskas priklauso nuo projekto, nuo kurybines uzduoties ir norimo pasiekti rezultato.
2. technine prasme, kokie foto objektyvai butu geri video filmavimams - didele skyle f/1.4 , kad esant reikalui, kai mazai sviesos, galetum atsidaryti (tiesa, tokiu ir dabar yra, ju nauju gaminti nereikia)
3. filmuojant su foto optika, daznai truksta fokuso apsisukimo kampo, t.y mazai sukasi, todel sunku sugaudyt fokusa... kino optikoje fokuso ziedas sukasi berods apie 270 laipsniu, kai tuo tarpu foto optikoje , retai turbtu buuna daugiau 180...
4. zeiss 6 linziu komplektas kainuos 20 000 $, vadinasi, po daugiau nei 3000$ uz viena objektyva, beto uz sita kaina jie nebus visi 1.4 skyles.
5. reikia tiketis, kad bent kvepavimas uz tuos pinigus bus issprestas.

ENG optika kvepuoja , ir smarkiai. Tas pats fujinonas, kuri matei per 3 min filmavima, yra auksciausios klases, bet vistiek smarkiai kvepuoja. Norint, kad ENG (2/3) optika nekvepuotu, reikia pirkti CINE serija. Jei mano fujinon naujas kainuoja ~30 000$, tai fujinono CINE optika 2/3 kamerai - netoli 40 000$
TOMASRIUKA.LT - operatorius / steadicam operatorius / dop, Steadicam Operators Association narys.
PRORENT.LT - vaizdo kamerų ir jų priedų, apšvietimo, garso įrašymo ir kitos technikos nuoma.
VANILINISDANGUS.LT - filmų kūrimas

#7
karollt

karollt

    Režisierius, ekspertas

  • Members
  • AkisAkis
  • 474 Pranešimai:

ENG optika kvepuoja , ir smarkiai. Tas pats fujinonas, kuri matei per 3 min filmavima, yra auksciausios klases, bet vistiek smarkiai kvepuoja. Norint, kad ENG (2/3) optika nekvepuotu, reikia pirkti CINE serija. Jei mano fujinon naujas kainuoja ~30 000$, tai fujinono CINE optika 2/3 kamerai - netoli 40 000$


Fujinon Cine Super Prime prasideda nuo 17.230,00eu plius PVM ir baigesi 26.470,00eu plius PVM, Cine Compact C Seria nuo 27.450,00eu plius PVM iki 41.160,00eu plius PVM ir Cine Super Zoom nuo 86.710,00eu plius PVM iki 98.640,00eu plius PVM :)

Bet sumokejus tikrus pinigus uz gera optika iskila klausymas, kam reikia taupyt jau saliginai ne tokius didelius pinigus uz pati body :) ir gaut kruva hemorojaus su filmuojanciu fotiku.

#8
NURBS

NURBS

    Sąjungos narys, ekspertas

  • Members
  • AkisAkisAkis
  • 742 Pranešimai:
Ko užsvaigai Tomai? Normali tema.. :albino

Esme tame kad jei reiktų žmogui kažką patarti perkant universalesnį daiktą o ne 'praimus' tada ir iškyla klausimas kas yra tinkamiausia. Taip kaip foto optika labai specifinė. Todėl ir tema atsirado.
PVZ: Ką geriau rinktis ar Tamrona 28-75mm ar Sigmą 24-70mm ar Tokina 28-70 ar Nikoną 28-70 ? :) visi jie ganėtinai skirtingi.. Kai renkiesi stiklą labai dauk visokių niuansų iškyla. Todėl ir atsirado ši tema. O PL optiką galima pirkti ir naudota. :P Galima ir senesnių modelų surasti už padorę "Lietuvišką" kainą.

PS: Bėja investiciją į lešius geresnė visom prasmėm nei investicija į body kuris greitai morališkai pasensta. ;)

www.2cut.lt- fimavimas, vaizdo montažas ir postprodukcija. +37067455949


#9
Tomas Riuka

Tomas Riuka

    Kino studentas

  • Administrators
  • 2042 Pranešimai:
tai jeigu kalbam apie tamron, ar sigma ar nikon, tai ir rasyk apie tokius, o ne duok nuorods i Zeiss su PL mountais po 6000$ :)
O kas geriau? elementaru - geriausia - nikon ir canon, visa kita - poto.
Zooma range? elementaru - 17-34, 24-70, 70-200, visi 2.8 skyle, stai ir komplektas :)
TOMASRIUKA.LT - operatorius / steadicam operatorius / dop, Steadicam Operators Association narys.
PRORENT.LT - vaizdo kamerų ir jų priedų, apšvietimo, garso įrašymo ir kitos technikos nuoma.
VANILINISDANGUS.LT - filmų kūrimas

#10
NURBS

NURBS

    Sąjungos narys, ekspertas

  • Members
  • AkisAkisAkis
  • 742 Pranešimai:
O vat plačiakampių zoom'ų pasirinkimas yra labai platus :) čia sunku išsirinkti. Pats suku galvą kuris geresnis filmavimui ar 17-35mm ar 17-55mm. Čia apie Nikon'us, o Canon'ų dar didesnis pasirinkimas tai ir 16-35mm, plius Leica, Zeiss'as jie tikrai neprastesni už Canonus ar Nikonus.

Jei kas forume yra išsibandęs foto lešius video filmavimui tai labai prašom išsakykite savo nuomonę apie juos! :) Dėkui!

www.2cut.lt- fimavimas, vaizdo montažas ir postprodukcija. +37067455949


#11
vidman

vidman

    Ekspertas

  • Members
  • AkisAkis
  • 209 Pranešimai:

17.230,00eu plius PVM......26.470,00eu plius PVM,......27.450,00eu plius PVM......41.160,00eu plius PVM......86.710,00eu plius PVM......98.640,00eu plius PVM :)

Ei karollt !
kada pagaliau išmoksi pridėti pvm'ą prie sumos, ar nemanai, kad taip būtų suprantamiau :wink ? ... :lol:

#12
karollt

karollt

    Režisierius, ekspertas

  • Members
  • AkisAkis
  • 474 Pranešimai:
nenorejau gasdint zmoniu dar didesniais skaiciais :)
Plius mes 98% laiko dirbam su imonemis, o jiems patogiau kaip tik matyt be PVM :P
ir siaip objektivu kainos stipriai nesikeicia, o musu LT PVM labai sokineja, tai rasydamas taip, si zinute ilgiau islyks teisinga ;)

#13
vidman

vidman

    Ekspertas

  • Members
  • AkisAkis
  • 209 Pranešimai:

Plius mes 98% laiko dirbam su imonemis,...

Kažin ar šį forumą skaitinėja "įmonės" :wink

#14
karollt

karollt

    Režisierius, ekspertas

  • Members
  • AkisAkis
  • 474 Pranešimai:

Plius mes 98% laiko dirbam su imonemis,...

Kažin ar šį forumą skaitinėja "įmonės" :wink


As siame forume ne del verslo sedziu. Nors ir imoniu atstovu cia irgi pakankamai.

#15
Futsal

Futsal

    Tylusis žiūrovas

  • Members
  • 29 Pranešimai:
Tai kokia pagaliau gi optika yra optimaliausia?

#16
NURBS

NURBS

    Sąjungos narys, ekspertas

  • Members
  • AkisAkisAkis
  • 742 Pranešimai:
Iš zoomų kropui ir canon'ui tai 17-55mm f/2.8 universalesnis stiklas. Bet man asmeniškai tas straublys ne-prie-širdies.

www.2cut.lt- fimavimas, vaizdo montažas ir postprodukcija. +37067455949


#17
WWW

WWW

    Režisierius, Sąjungos narys

  • Members
  • Akis
  • 50 Pranešimai:
http://leicarumors.c... ... urse.aspx/

#18
linasb

linasb

    Tylusis žiūrovas

  • Members
  • 28 Pranešimai:
va , vieni fix'ai :}


#19
tiesakaipmelas

tiesakaipmelas

    Režisierius, ekspertas

  • Members
  • AkisAkisAkis
  • 656 Pranešimai:
Na cia kaip turgus gaunas. Kokia linze geresne?.. as be tokiu nenufilmuosiu normalaus filmo.... bla bla bala. Yra daug holivudo pvz. rezisieriu kurie pagrindine linze naudoja 50mm, yra daug filmu kurie nufilmuoti tik su 35mm arba 50mm linze, be jokiu kitokiu linziu. Todel baikite cia verkt. Kokios geriausios linzes? Panavision praimai. Pabandykite papriestaraut :). Filmuokite su kuo turite. Uzmirsti turetumete tas technikas viena diena - istorija visa esme. Istorija - o ne technika padaro filma idomiu.

#20
onixas1

onixas1

    Pradedantysis kūrėjas

  • Members
  • AkisAkis
  • 352 Pranešimai:
Na bent maloniau dirbt paciam su gera technika




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0