Peršokti prie turinio

Sveiki atvykę į Kinomanai.lt svetainę!
Prisiregistruokite, jei norite matyti visas forumo temas. Prisiregistravę ir prisijungę galėsite kurti naujas temas, rašyti atsakymus ir dar daugiau. Jei jau esate užsiregistravęs, prisijunkite čia - kitu atveju susikurkite paskyrą nemokamai!
Nuotrauka

Filmų spalvų palečių pavyzdžiai


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4

#1
dns

dns

    Režisierius, Sąjungos narys

  • Members
  • AkisAkis
  • 259 Pranešimai:

http://moviesincolor.com

ir

https://kuler.adobe.com

 

 

 



#2
sarram

sarram

    Tylusis žiūrovas

  • Members
  • 9 Pranešimai:

Gal galima plačiau? Tiksliau praktinis tų palečių panaudojimas.



#3
Tomas Riuka

Tomas Riuka

    Kino studentas

  • Administrators
  • 2042 Pranešimai:

Kiekviena spalva turi savo reikšmę, tam tikra spalvinė gama kuria nuotaikas..


TOMASRIUKA.LT - operatorius / steadicam operatorius / dop, Steadicam Operators Association narys.
PRORENT.LT - vaizdo kamerų ir jų priedų, apšvietimo, garso įrašymo ir kitos technikos nuoma.
VANILINISDANGUS.LT - filmų kūrimas

#4
Exuss

Exuss

    Kino studentas

  • Administrators
  • 1551 Pranešimai:
  • LocationVilnius
This may be the most important lesson about colour you'll ever see

 

http://www.redsharkn...ur-you-ever-see



#5
Exuss

Exuss

    Kino studentas

  • Administrators
  • 1551 Pranešimai:
  • LocationVilnius

Apie tai, kad filmo spalvų gama labiausiai priklauso nuo "production design": kostiumai, dangus, dekoracijos, apšvietimas, o ne nuo spalvų korekcijos.

http://www.redsharkn...films-look-good

 

Citata: Saving Private Ryan, it's easy to identify the fact that since everyone's in the army, they're all wearing green, and it was shot to look like France in June (the date of the real D-day landings), so the locations are frequently green with foliage as well. Much of the time, the sky is overcast, and thus so is the sea. The ruined French village seen during the film's climax was built from scratch, without the use of saturated colours. The film may well have looked green and desaturated when viewed in the cinema, and it may have used techniques of cinematography to enhance that intent, but ultimately it was already green and desaturated, before a camera went anywhere near it.






Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0