Peršokti prie turinio

Sveiki atvykę į Kinomanai.lt svetainę!
Prisiregistruokite, jei norite matyti visas forumo temas. Prisiregistravę ir prisijungę galėsite kurti naujas temas, rašyti atsakymus ir dar daugiau. Jei jau esate užsiregistravęs, prisijunkite čia - kitu atveju susikurkite paskyrą nemokamai!
Nuotrauka

Anamorfiniai lęšiai. nuomonės?:D


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 7

#1
Vezlinas Camerman

Vezlinas Camerman

    Filmų mylėtojas

  • Members
  • Akis
  • 120 Pranešimai:
Sveiki, tikiuosi, parašiau teisingoje temoje. Gal kas esat susidūrę su Anamorfiniais lęšiais būtent prie dslr'ų? Ar yra tokių anamofinių objektyvų, kurie sukasi ne prie paprasto sferinio objektyvo(gal blogai išverčiau), o iškarto per kokį pl, ar kitokį mountą?nes labai gąsdina, kad fokusą reikės nustatinėt ant abiejų objektyvų... ir taip pat gal kas žinot anamorfinių lęšių minusus?:)
dėkui už atsakymus:)

#2
Mykolas Alekna

Mykolas Alekna

    Ekspertas

  • Members
  • Akis
  • 111 Pranešimai:
Klausimas, kodėl to reikia? Kinoteatrai priiminėdami jūsų filmus sako, kad jūsų filmai neatitinka IMAX formato? Beleberda vnž. teoriškai į Zaporožietį galima būtų Porsche 911 variklį įstatyti. Gal pabandom?
Atėjau, pamačiau, nufilmavau, Tel.: +370 615 53878
p.p. sumontavau

#3
ignasg

ignasg

    Režisierius, ekspertas

  • Members
  • AkisAkis
  • 243 Pranešimai:
  • LocationVLN

Sveiki, tikiuosi, parašiau teisingoje temoje. Gal kas esat susidūrę su Anamorfiniais lęšiais būtent prie dslr'ų? Ar yra tokių anamofinių objektyvų, kurie sukasi ne prie paprasto sferinio objektyvo(gal blogai išverčiau), o iškarto per kokį pl, ar kitokį mountą?nes labai gąsdina, kad fokusą reikės nustatinėt ant abiejų objektyvų... ir taip pat gal kas žinot anamorfinių lęšių minusus?:)
dėkui už atsakymus:)


Pagrindinis ir net nesveikai didelis minusas - kaina
O pliusai kokie ? Fleru bruksniai per visa ekrana ?
"This is awesome! If only real life was in 3D" - Bart Simpson after watching 3D movie

#4
Vezlinas Camerman

Vezlinas Camerman

    Filmų mylėtojas

  • Members
  • Akis
  • 120 Pranešimai:
AČIŪŪ visiem už išsamius atsakymus!!

Pagrindinis ir net nesveikai didelis minusas - kaina
O pliusai kokie ? Fleru bruksniai per visa ekrana ?

Visu pirma, pagal mane, didelis pliusas - widescreenas be pixelių praradimo:D
O tie flerai, tai tikrai ne pagrindinis:D
Bet kaina - tikrai milžiniška ir supratau, kad tikrai neapsimoka:D

#5
ignasg

ignasg

    Režisierius, ekspertas

  • Members
  • AkisAkis
  • 243 Pranešimai:
  • LocationVLN

Visu pirma, pagal mane, didelis pliusas - widescreenas be pixelių praradimo:D
O tie flerai, tai tikrai ne pagrindinis:D
Bet kaina - tikrai milžiniška ir supratau, kad tikrai neapsimoka:D


O kas yra widescreenas su pixelių praradimais ? :scratch
"This is awesome! If only real life was in 3D" - Bart Simpson after watching 3D movie

#6
ignasg

ignasg

    Režisierius, ekspertas

  • Members
  • AkisAkis
  • 243 Pranešimai:
  • LocationVLN

Uždėjus anamorfinį filtrą, tu gausi tą patį 16:9 (1920x1080) kadrą, tik bus horizontatus flare su vertikal išplaukusiu boker. Uždėjęs tikrą anamorfinį adapterį su anamorfiniu objektyvu, tu gausi platesnį vaizdą, bet jis vis tiek bus suspaustas į DLSL'o ar video kameros 16:9 (1920x1080) kadrą. Suspaustą vaizdą tau teks ištempti pvz., iki 2581x1080 pikselių, kad pataisyti aspect ratio 1:2.39, tačiau ištempimas bus pikselių išblurinimas, o tai yra kontrasto ir kokybės praradimas lyg zoomintum jau nufilmuotą vaizdą. Taigi, tie daugiau pikselių tėra vaizdo ištempimas, o ne pilnesnio kadro ploto išnaudojimas.


Bet finale greičiausiai tą ištemptą 2581 suspausi vėl iki 1920 ir "pikselių išliutrinimas" atsistatys :)
"This is awesome! If only real life was in 3D" - Bart Simpson after watching 3D movie

#7
Vezlinas Camerman

Vezlinas Camerman

    Filmų mylėtojas

  • Members
  • Akis
  • 120 Pranešimai:

Visu pirma, pagal mane, didelis pliusas - widescreenas be pixelių praradimo:D

Netiesa :) TEORIJOJE ir PRAKTIKOJE į 35 mm juostą anamorfiniai objektyvai įrašo suspaustą platų vaizdą. Visa esmė yra ta, kad 35 mm juosta yra 4:3 formato!
Posted Image
Jeigu į 4:3 juostos formatą įrašinėsi nesuspaustą vaizdą, tai norint gauti plataus formato vaizdelį tektų nukirpinėti kadro viršų ir apačią, kad gauti 16:9 ar net 1:2.39, t.y. kuo platesnio formato kadrą norėsi padaryti, tuo daugiau iš viršaus ir apačios reikės iškirpti, kad gauti gulsčią pailgą stačiakampį.

BET, DSLR'ai ir video kameros NEFILMUOJA Į PILNĄ SENSORIAUS KADRĄ naudojant daugiau pikselių. DSLR'ai filmuoja filmuoja į 16:9 formatą ir rezultate gauni 1920x1080 pikselius. Uždėjus anamorfinį filtrą, tu gausi tą patį 16:9 (1920x1080) kadrą, tik bus horizontatus flare su vertikal išplaukusiu boker. Uždėjęs tikrą anamorfinį adapterį su anamorfiniu objektyvu, tu gausi platesnį vaizdą, bet jis vis tiek bus suspaustas į DLSL'o ar video kameros 16:9 (1920x1080) kadrą. Suspaustą vaizdą tau teks ištempti pvz., iki 2581x1080 pikselių, kad pataisyti aspect ratio 1:2.39, tačiau ištempimas bus pikselių išblurinimas, o tai yra kontrasto ir kokybės praradimas lyg zoomintum jau nufilmuotą vaizdą. Taigi, tie daugiau pikselių tėra vaizdo ištempimas, o ne pilnesnio kadro ploto išnaudojimas.

Ačiū labai! ištikrųjų pamaniau apie tai :D tai, kaip suprantu, nebevisai ir apsimoka:D Dar vienas klausimas:
<- radau tik vieną pvz. Kodėl filmuojamų žmonių veidai visvien "ištempti"?:D ir ar aš vienas pastebėjau, kad kadro šonuose vaizdas suspaustas(nežinau, kaip paaiškint:DD)

#8
Vezlinas Camerman

Vezlinas Camerman

    Filmų mylėtojas

  • Members
  • Akis
  • 120 Pranešimai:

žodžiu, peržvelgiau šitą topic'ą po kiek laiko. Esu filmavęs su anamorfiniu adapteriu, ir man asmeniškai anamorfinio lęšio estetika yra žymiai patrauklesnė už sferinio. O dėl pikselių galima labai ginčytis. Kai pasiimi 16:9 formatu filmuotą medžiagą ir uždedi letterbox'us, kad tai taptų 2:35.1, prarandamas vertikalus aukštis, jei neklystu - 30 procentų. Jeigu naudojamas anamorfinis objektyvas - tai visiškai neprarandamas vertikalus aukštis, bet ištempiamas horizontalus. Tokiu būdu kokybė vis vien yra didesnė, nei dedant letterbox'us. Bet, kaip sakiau, dėl to neverta ginčytis, nes Anamorfinių objektyvų kainos didžiulės ir jei juos šiais laikais pasirenka filmavimams, tai tik dėl jų kinošnos estetikos.






Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0