Peršokti prie turinio

Sveiki atvykę į Kinomanai.lt svetainę!
Prisiregistruokite, jei norite matyti visas forumo temas. Prisiregistravę ir prisijungę galėsite kurti naujas temas, rašyti atsakymus ir dar daugiau. Jei jau esate užsiregistravęs, prisijunkite čia - kitu atveju susikurkite paskyrą nemokamai!
Nuotrauka

kino juosta ir skaitmena, skirtumai, privalumai, trukumai...


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 26

#1
grundalas

grundalas

    Filmų mylėtojas

  • Members
  • Akis
  • 69 Pranešimai:
faktas, kad kino juosta turi vaizdo gyli del kiekvieno sekancio kadro tasko pokycio. tai kodel niekas skaitmenai neparaso algoritmo kino juostos efektui isgauti. jei skaitmenoj kiekvienas pikselis chaoso principu sekanciame kadre turetu maza judesio pokyti ir fikosuotu vis kita informacija, o sistema ta pokyti ismatuotu. o gal yra kokios programos darancios gylio efekta? bet mano manymu, kad isgauti si efeta, reikia jundancios matricos. pafilosofuokime :)

#2
Exuss

Exuss

    Kino studentas

  • Administrators
  • 1551 Pranešimai:
  • LocationVilnius
Ką turi omeny dėl to kiekvieno taško gylio pokyčio? Sidabro grūdelius, kurie vis kitaip išsidėsto kiekviename kadre ryškinant kino/foto juostą?
Kaip per spalvų gamą, noise efektus ir t.t. imituoti kino juostą yra pilnas internetas tutorialų :)

#3
Dovydas Vilkelis

Dovydas Vilkelis

    Kino abiturientas

  • Members
  • AkisAkisAkis
  • 676 Pranešimai:
"sekancio kadro tasko pokycio" man atrodo nesąmonę parašei. Kino juosta turi mažą ryškumo gylį dėl didelio šviesai jautraus elemento (šiuo atveju kino juosta - 35 mm). Daugumai kamerų gali uždėti 35 mm adapterį. Yra kamerų iškart su 35 mm matricom, be to tą patį gali gauti ir su HDSLR. Bet juosta ne tik tuo skiriasi...
http://www.animatrix.lt - We make pictures move!

#4
Tomas Riuka

Tomas Riuka

    Kino studentas

  • Administrators
  • 2042 Pranešimai:
ahem :D
TOMASRIUKA.LT - operatorius / steadicam operatorius / dop, Steadicam Operators Association narys.
PRORENT.LT - vaizdo kamerų ir jų priedų, apšvietimo, garso įrašymo ir kitos technikos nuoma.
VANILINISDANGUS.LT - filmų kūrimas

#5
grundalas

grundalas

    Filmų mylėtojas

  • Members
  • Akis
  • 69 Pranešimai:
turiu omeny, kad filmuojant nejudanti objekta i juosta, ir projektuojant vaizda dvimatej erdvej, kiekvieno sekancio kadro taskas toje pacioje pozicijoje labai mazu skirtumu siriasi koordinatemis, spalvomis, kontrastu. nors juostoj kiek bedidinsi tasko nera, as kaip mata paemiau. o skaitmenoj pikseliai vienoj vietoj visada matricoj, plokscia ir sintetini vaizda surenka.

#6
Tomas Riuka

Tomas Riuka

    Kino studentas

  • Administrators
  • 2042 Pranešimai:
zmogau, neberukyk :D
TOMASRIUKA.LT - operatorius / steadicam operatorius / dop, Steadicam Operators Association narys.
PRORENT.LT - vaizdo kamerų ir jų priedų, apšvietimo, garso įrašymo ir kitos technikos nuoma.
VANILINISDANGUS.LT - filmų kūrimas

#7
Dovydas Vilkelis

Dovydas Vilkelis

    Kino abiturientas

  • Members
  • AkisAkisAkis
  • 676 Pranešimai:
Aukštos materijos, daugiau nei lašo... :)
http://www.animatrix.lt - We make pictures move!

#8
grundalas

grundalas

    Filmų mylėtojas

  • Members
  • Akis
  • 69 Pranešimai:
dof adapreriu matiniai stiklai bando imituoti si efekta, bet ar prideda kiek erdves vaizde.

#9
Tomas Riuka

Tomas Riuka

    Kino studentas

  • Administrators
  • 2042 Pranešimai:
p. grundalai, jus snekate visiskus absurdus. siulyciau paskaityti literaturos, nuo ko priklauso vaizdo gylis.
TOMASRIUKA.LT - operatorius / steadicam operatorius / dop, Steadicam Operators Association narys.
PRORENT.LT - vaizdo kamerų ir jų priedų, apšvietimo, garso įrašymo ir kitos technikos nuoma.
VANILINISDANGUS.LT - filmų kūrimas

#10
grundalas

grundalas

    Filmų mylėtojas

  • Members
  • Akis
  • 69 Pranešimai:
na gal netaip issireiskiau, turejau omeny ne dofa, o turi vaizdo. o tu tobulas zmogau, kaip matau, absurdiskai betiksles kritikos meistras, pasamoningai save paaukstinantis is visiskai betkokios imanomos kito klaidos ar neapsiskaitymo. daugiau pozityvumo. :wink

abskritai, juostos vaizdas skiriasi nuo skaitmesnos. kodel?

#11
Tomas Riuka

Tomas Riuka

    Kino studentas

  • Administrators
  • 2042 Pranešimai:
Tobulu zmoniu nera, yra mokantys, arba nemokantys :) o jusu klausimai yra is esmes neteisingi. As jokiu budu nesu kazkoks juostos specialistas, bet is jusu klausimo, visiskai nesuprantu, apie kokius pixelius ir koordinates kalbate.

sita paskaicius, turetu buti aisku, is kur ir kaip atsiranda vaizdo gylis, kas ji itakoja:
http://en.wikipedia..../Depth_of_field

vaizdas skiriasi, todel, kad viena yra skaiciukai, kita yra tikra sviesa. kokie dar klausimai? :)

p.s. reiktu dziaugtis, kad kazkas jums pasako, kad jusu informacija yra kazkokia visiskai iskreipta, nes kitaip tema liktu tuscia, be jokiu atsakymu, kas nepriverstu jusu pasidometi, kaip gi yra istikro...
TOMASRIUKA.LT - operatorius / steadicam operatorius / dop, Steadicam Operators Association narys.
PRORENT.LT - vaizdo kamerų ir jų priedų, apšvietimo, garso įrašymo ir kitos technikos nuoma.
VANILINISDANGUS.LT - filmų kūrimas

#12
Dovydas Vilkelis

Dovydas Vilkelis

    Kino abiturientas

  • Members
  • AkisAkisAkis
  • 676 Pranešimai:
Jeigu kalba ne apie dof, tada apie ką? Kad vaizdas atrodytų ne plokščias, tai čia jau apšvietimo reikalas, o ne kamerų.
http://www.animatrix.lt - We make pictures move!

#13
spitfire

spitfire

    Tylusis žiūrovas

  • Members
  • 13 Pranešimai:
Sveiki kinomanai.


Apie juostą ir sensorių pirmokams.

Jei gaisrininką su čiaupu interpretuosime kaip šviestuvą, čiaupo galas bus lemputė. Jam atsukus vandenį, šviesa pradės skristi.

Priešais gaisrininką stovi rėmas aptrauktas drobe bei tobulai, molekuliniu lygiu poliruotas stiklo gabalas su 35 milijonais tobulų vamzdelių,

Gaisrininkas pradeda purkšti spalvotą vandenį į abi medžiagas. Drobę išdžiovina, pastato lempą su lęšiu priešais ir turi kopiją to kas atsitrenkė realiu laiku gaisrininkui į ją purškiant.

Į stiklo gabalą vanduo, per mikroskopinius vamzdelius plaukia, atsitrenkia į kompiuterį, kuris sugalvoja su kokia energija jis atsitrenkė. Tada bėga su papkute pas kitą kompiuterį, sako: dešimt balų smūgis į penki tūkstančiaipenktą vamzdelį. Tada tas kitas kompiuteris bėga prie ekrano kito stiklo gabalo su daug skylučių ir dėlioja susitartas spalvotas dėžutes į apšviestas lentynėles.



Tai apie kokius dar skirtumus reikia nuolatos ginčytis visiems.

#14
Exuss

Exuss

    Kino studentas

  • Administrators
  • 1551 Pranešimai:
  • LocationVilnius
Hmmm... o jeigu įtrauksim dar kelias sąvokas? Pvz., skaitmeninį RAW formatą, ir prisiminsime, kad kino juosta buvo skirstoma pagal jautrumą šviesai ir pagal "color temperature", kurie ir reikšdavo iš anksto susitartas spalvas?

#15
ignasg

ignasg

    Režisierius, ekspertas

  • Members
  • AkisAkis
  • 243 Pranešimai:
  • LocationVLN

Sveiki kinomanai.

Apie juostą ir sensorių pirmokams.
Jei gaisrininką su čiaupu interpretuosime kaip šviestuvą, čiaupo galas bus lemputė. Jam atsukus vandenį, šviesa pradės skristi.
Priešais gaisrininką stovi rėmas aptrauktas drobe bei tobulai, molekuliniu lygiu poliruotas stiklo gabalas su 35 milijonais tobulų vamzdelių,
Gaisrininkas pradeda purkšti spalvotą vandenį į abi medžiagas. Drobę išdžiovina, pastato lempą su lęšiu priešais ir turi kopiją to kas atsitrenkė realiu laiku gaisrininkui į ją purškiant.
Į stiklo gabalą vanduo, per mikroskopinius vamzdelius plaukia, atsitrenkia į kompiuterį, kuris sugalvoja su kokia energija jis atsitrenkė. Tada bėga su papkute pas kitą kompiuterį, sako: dešimt balų smūgis į penki tūkstančiaipenktą vamzdelį. Tada tas kitas kompiuteris bėga prie ekrano kito stiklo gabalo su daug skylučių ir dėlioja susitartas spalvotas dėžutes į apšviestas lentynėles.
Tai apie kokius dar skirtumus reikia nuolatos ginčytis visiems.


Hmmm..., o kodel nera vaizdingo pasakojimo kaip fotoniukai atbego i strelke su sidabro kristaliukais ir pradejo mustis ir kiekvienas sidabro kristalelis pamelynavo tiek kiek ji susparde fotoniukas, o paskui atvaziavo greitoji ir pradejo tepti visus labiausiai nuekntejusius jodu kad butu aiskiau, o tada atvaziavo policija ir visus nepateptus jodu nuplove vandens patrankomis, surinko ir isveze uz miesto.
O tada prasidejo sekanti istorija su negatyvo vertimu pozityvu - dar kelis kartus begiojo fotoniukai kabinosi kojytemis uz gulinciu kristaliuku ir nepasieke tikslo (uz jo stovincio kito kristaliuko) nugriudavo. O tie kurie nesutikdavo papsipriesinimo greit sudorodavo sekancia eile kristaliuku.

O DABAR DĖMESIO, KLAUSIMAS - kaip visa sita (ir ankstesne) fignia, atsako i klausima apie mistini juostos gyli ?!

.
"This is awesome! If only real life was in 3D" - Bart Simpson after watching 3D movie

#16
spitfire

spitfire

    Tylusis žiūrovas

  • Members
  • 13 Pranešimai:
juosta turi teksturą.

#17
Exuss

Exuss

    Kino studentas

  • Administrators
  • 1551 Pranešimai:
  • LocationVilnius

juosta turi teksturą.

Apie šitai kalbi?
http://holygrain.com/products.html

#18
spitfire

spitfire

    Tylusis žiūrovas

  • Members
  • 13 Pranešimai:
tamsta.

Bėda tokia. Kad fotografinis atvaizdas, nereikalauja, arba virtualiai nereikalauja jokio prietaiso ar kitokios mašinos jam transliuoti.
Jis tiesiog egzistuoja, kaip šviesa ir šešėlis ir spalva savyje. Jasna ?

Skaitmeniui paveikslui reikia turėti jo kodą, ir kodo retransliatorių, kuris išspinduliuoja jį šviesos pavidalu. Tai jau du žingsniai iki atvaizdo.

#19
Exuss

Exuss

    Kino studentas

  • Administrators
  • 1551 Pranešimai:
  • LocationVilnius
Man dar netemsta :)

Turbūt tu kalbi apie nuotrauką (kadrą) kietu pavidalu, juostą celiuliozės pavidalu arba apie galutinį fotografijos variantą ant popieriaus?

Šiuolaikiniame pasaulyje ant kino juostos filmuotą ar ant foto juostelės fotografuotą vaizdą BET KURIUO ATVEJU teks skaitmenizuoti ir tolesniam apdirbimui, platinimui, saugojimui reikia turėti skaitmeninį, virtualų kodą, kuris bus crl, lcd, led ar kino teatrų ekranuose išspinduliuojamas šviesos pavidalu.
Todėl siūlau lyginti kino juostą ir skaitmeną lygiagrečiai į abu žiūrint KOMPIUTERIO ar kito elektrinio prietaiso ekrane. Ir žiūrėkim, ar įmanoma su skaitmena išgauti kino juostos faktūras, tekstūras ir kitas "ūras", kad profai negalėtų atskirti kuris kadras iš juostos, o kuris iš skaitmenos. Ir bus, kaip toje reklamoje, jeigu nematyti skirtumo, kam mokėti brangiau, t.y. kam sakyti, kad kino / foto juosta vis dar yra kažkuo pranašesnė? :)

#20
spitfire

spitfire

    Tylusis žiūrovas

  • Members
  • 13 Pranešimai:
Nu tai čia jau kiti reikalai. Bet tai argi kino juosta yra tik plaukeliai pralekiantys ? Ir kam tada RED kameros nuliova vaizdeli reikia apdrėbti kažkokiu greinu, ir artinti jį prie juostos ? Gal čia ir slepiasi tas skirtumas, kurio visi taip nori.

Vienaip ar kitaip. Kiekviena kartą, kai montuoju skaitmeninę medžiagą, visi užsakovai nori kažkokio "magiško" efekto, kuris jų filmą padarys gražesnį. Vargšai.




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0