Peršokti prie turinio

Sveiki atvykę į Kinomanai.lt svetainę!
Prisiregistruokite, jei norite matyti visas forumo temas. Prisiregistravę ir prisijungę galėsite kurti naujas temas, rašyti atsakymus ir dar daugiau. Jei jau esate užsiregistravęs, prisijunkite čia - kitu atveju susikurkite paskyrą nemokamai!

Labiausiai mėgstamas turinys


#22222 Unique behind the moustache

Parašė: ELI 02 December 2013 - 03:25 PM

Lapkritis buvo mėnuo, kai visi vyrai augino ūsus, už kovą su prostatos vežiu. Šia proga Philipas Bloomas surengė tarptautinį trumpametražių filmukų nedidelį festivalį. Tema - ŪSAI. Laikas 1 min. Mūsų pristatomas filmukas: "Unique behind the moustache" (Aprašymas po filmuku) . Smagaus žiūrejimo.[/size]
 

Nors nieko nelems, bet jei patiko ir  netingit palaikinkit:) aciu:)
 




#24002 Rode VideoMic

Parašė: damis 19 November 2015 - 09:53 PM

Susitvarkiau.Galima uzdaryti tema.

Gal kamnors pravers .Nusipirkau is "Senukai" 8mm gumines tarpines maisytuvam, pakaitalas kuo puikiausias ir  dar dingsta girgzdejimas gumos,kuris budavo su orginaliomis.Kaina uz 8vnt. 0,88€ kai tuo tarpu original rinkinys 14$. 

https://www.senukai....8-vinitoma/2jxt




#23878 Ieškau bendraminčių laidos filmavimui (Kaunas)

Parašė: giedriuskadisa 07 August 2015 - 09:44 AM

Ar man vienam atrodo, kad lietuviškųjų laidų lygio nepakelsi, jei komanda nemokės filmuoti ar montuoti? :) Manau, visų pasaulinio lygio šou remiasi keliais pagrindiniais kriterijais: režisūriniais sprendimais, gerai dirbančia komanda (t.y. įdomūs ir estetiški filmavimo planai ir t.t.), įdomia ir charizmatiška vedėjo asmenybe bei gerai parinktomis aktualiomis nenuvalkiotomis temomis ir tinkamais pašnekovais. Jei tai pavyks įgyvendinti (natūralu, su entuziazmu ir profesionalų pagalba) - sveikinu, gerų laidų Lietuvoje tikrai nėra per daug! Tik, mano manymu, norėtųsi "aiškesnės" idėjos, kokias norėtum filmuoti laidas, apie ką jos bus, kodėl žiūrovui turėtų būti įdomu ir pan. klausimai, kurie dabar yra neatsakyti (bent jau man, perskaičius tavo "postą")




#23870 Panasonic GH4 + Metabones Speedbooster Nikon G to MFT

Parašė: Bigidibigidibo 02 August 2015 - 08:45 AM

Laba,

 

Parduodu puikios buklės Panasonic Lumix GH4, kurį naudojau kartu su Metabones Speedboster Nikonui.

 

Kaina sutartinė. PM.




#23553 Kinomanai.lt festivalis?

Parašė: Tomas Riuka 23 February 2015 - 07:48 AM

Yra minciu iš naujo startuoti su kinomanai.lt festivaliu.

 

Yra keletas aktualių klausimų:

1. Kas norėtų / galėtų prisidėti prie organizacijos?

2. Kiek iš esančių, dalyvautų?

3. Planas yra toks, kad festivalis vyktų 2 etapais:

  • Scenarijaus sukūrimas
  • Filmo gamyba.

Kad būtų skatinamas pilnavertis procesas, manau, kad būtų tikslinga skirti balus dalimis, pvz: Scenarijus 4 balai, pasiruošimas filmavimui - 1 balas, galutinis filmas - 5 balai. Iš viso 10 balų, surinkęs aukščiausią įvertinimą, laimi pirmą vietą. Dėl balų, vertinimo kriterijų ir pan - tai tik mano mintys, prašau visų išreikšti savo nuomonę.

 

p.s. manau, kad pasibaigus pirmam etapui, Prorent.lt galetų skirti vieną ar keletą prizų filmavimo technikos pavidalu filmo kūrimui, todėl būtų tikrai verta pasistengti.

 

Laukiu jūsų komentarų.




#22778 Snow Riding

Parašė: Žėkas 28 March 2014 - 07:14 AM

"Didelė pagyrimų žala – prie jų pripratęs paauglys gali pradėti manyti, kad negiriamas jis tampa bevertis. Pasiduodami perdėtiems paauglio dėmesio reikalavimams stipriname klaidingą suvokimą, kad toks būdas jam padės sukurti trokštamą priklausymo jausmą. Geriau juo pasidžiaugti – „aš džiaugiuosi, kad tu tai gali, vertinu tai, ką tu padarei“. Ar dėmesys perdėtas, ar ne puikiai parodo mūsų savijauta – kai persistengiame, jaučiamės išsekę."




#22625 Snow Riding

Parašė: Vaidas Čekuolis 24 February 2014 - 09:12 PM

Na nera cia ko laukti. White balance nera. Kadruociu nera. Spalvu nera. Drebakas kameros. Daugiausia kadru is nugaros zmones. Visi bendri planai,tik paskutinis kadras vidutinis planas. Net zoomo nebuvo. Bandei montuoti pradzioje su garsu mixa. Poto pasirode persunku-atsisakiai.

Apie extrYma nera net uzuominos. Reikia tai atskleisti kadre. Kad va kaip buvo extremalu. Salta,sniegas, aukstai ciuozti. 

 

Tavo video tai vadinama butavucha-buiteske. Namudinis video. Sekmadieninis seimos pasivaiksciojimas ir mobiliuoju(kogero)  nufilmuota. Muzika (kaip tikejaisi) nepadare vaizdo "kieto" extreme.

Kodel ikeliai? Manau tikiesi, kad kaip facebukyje tau rasys visi naiviai: va puikus video, osom, nice. Taip toliau. Vienas toks komentaras yra. 

Toli dar iki gero video. Sekmes.




#22618 Video failai,formatai,kodekai,rezoliucija,fps ir pan. informacija

Parašė: TomasR 21 February 2014 - 10:26 PM

Kad pradet sia tema imesiu truputi informacijos kokios pavyko rasti. Gal kam pravers.

 

 

Video medžiaga, video duomenų formatai ir kodavimo algoritmai (codecs)

Kol nebuvo skaitmenių diskų ir skaitmeninės informacijos, visa informacija buvo saugoma tokia kaip yra, be jokio suspaudimo. Atsiradus kompiuteriams, jų atmintis nebuvo tokia didelė, kad būtų galima talpinti visą informaciją tokia kokia ji yra, tam reikėjo ją suspausti.

Tada ir atsirado suspaudimo algoritmai, kurie buvo skirstomi į:

  • Suspaudimą be praradimų – (Lossless Compression) - pagrindinis kodavimo būdas Huffyuv, jis kaip ZIP archyvas koduoja kiekvieną kadrą ir nesvarbu kiek kartų bus spaudžiama, duomenys nebus prarandami, tačiau užimamos vietos atžvilgiu jis nėra toks efektyvus.
  • Suspaudimą su praradimais – (Lossy Compression) - 95% kodavimo algoritmų yra su praradimais, t.y. jei jūs suspausite video ir atstatysite jį atgal tai negausite vaizdo 1:1. Žymūs algoritmai, kurie praranda duomenis: MPEG1, MPEG2, MPEG4 (AKA DivX3.11, DivX4/5, XviD, Quicktime MPEG4), DV (ir kitos jo atmainos DVCAM, DVCPRO, DVCPRO50, Digital-S, etc), Wiindows Media Video, RealVideo, Sorenson, Indeo ir klasikinis Cinepak.
  • Kadro suspaudimą – (Intra-Frame Compression) - tai toks suspaudimas, kai kiekvienas kadras yra spaudžiamas atskirai. Prarandama vietos prasme, tačiau tokią medžiagą lengva redaguoti.
  • Suspaudimą tarp kadrų – (Inter-Frame Compression) - suspaudimas, kai sekantis kadras sudaromas iš pakitusių esamo kadro dalių. Tokią video medžiagą sunkiau redaguoti, tačiau ji užima mažiau vietos.

Nuo suspaudimo priklauso bylos dydis. Jis matuojamas "bitais per sekundę" arba "bitais per kadrą". Suspaudimo atveju, kai spaudžiami tik kadrai bylos dydis skaičiuojamas "bitais per sekundę", o kai spaudžiama tarp kadrų - "kadrais per sekundę".

Video medžiagos redagavimui patogūs formatai: MJPEG, DV, HUFFYUV. Kiti formatai labiau tinkami video pateikimui.

Video duomenų konteineriai

Konteinerio ar paketo formatas - meta-byla, kuri apsprendžia kaip duomenys saugomi (ne koduojami). Programa galinti atpažinti ir atidaryti konteinerį nebūtinai galės jį atkoduoti ir atvaizduoti, nes gali nepalaikyti tinkamo dekodavimo algoritmo.

Taip pat kaip ir ZIP archyvas gali turėti bet kokius duomenis savyje, taip ir video konteineris apsprendžia kaip duomenys saugomi jame, o ne tai kokie ten duomenys saugomi. (Aišku truputį sudėtingiau nei ZIP, nes įvairūs video srautai suderinami ne su visais konteinerių formatais). Video byla dažniausiai turi savyje daug takelių: video takelį be audio informacijos, vieną ar daugiau audio takelių (be video), vieną ar daugiau subtitrų/antraščių takelių ir taip toliau. Takeliai dažniausiai susiję tarpusavyje; audio takelis turi žymes, kurios padeda sinchronizuoti jį su video ir subtitrai turi žymes, rodančias kada kiekvienas tekstas turi būti parodytas. Pats takelis dar gali turėti vaizdo proporcijas, metaduomenis, subtitrų kalbą.

Video kodavimo/suspaudimo algoritmai (video codecs)

Video kodavimo sistema yra įrenginys arba programinė įranga, kuri leidžia suspausti/išskleisti skaitmeninį video signalą. Suspaudimas dažniausiai vykdomas su praradimais.

Sudėtinga rasti video signalo kokybės santykį: tinkamą duomenų kiekį jo atvaizdavimui (bit rate), kodavimo ir dekodavimo algoritmų sudėtingumą, atsparumą duomenų praradimui ir klaidoms, redagavimo paprastumą, suspaudimo algoritmus ir daug kitų faktorių.

Video kodavimo/suspaudimo standartai:
  • H.120 (1984)
  • H.261 (1990) naudojamas Videoconferencing, Videotelephony
  • MPEG-1 Part 2 (1993) naudojamas Video-CD
  • H.262/MPEG-2 Part 2 (1995) naudojamas DVD Video , Blu-Ray , Digital Video Broadcasting, SVCD
  • H.263 (1996) naudojamas Videoconferencing, Videotelephony, Video on Mobile Phones (3GP)
  • MPEG-4 Part 2 (1999) naudojamas Video on Internet (DivX, Xvid ...)
  • H.264/MPEG-4 AVC (2003) naudojamas Blu-Ray, Digital Video Broadcasting, iPod Video, HD DVD
Video bylų formatai

Video bylos plėtinys dažniausiai pasako, kokiame konteineryje yra jūsų video turinys. Video bylų formatai kartais sutampa su kodavimo/suspaudimo algoritmais:

  • 3gp – (3GP) - audio ir video laikmena sukurta 3rd Generation Partnership Project (3GPP); sukurtas kaip multimedijos perdavimo formatas skirtas siųsti audio ir video informaciją tarp 3G telefonų ir internete; Dažniausiai naudojamas mobiliuose telefonuose, kurie palaiko vaizdo įrašymo funkciją.
  • asf – (Advanced Systems Format File) - Media laikmena sukurta Microsoft kompanijos, skirta perduoti medijos srautui; specifikuoja audio ir video srauto struktūrą, bet neapibrėžia kodavimo metodo; suspaudimas gali būti vykdomas naudojant daugelį video kodavimo algoritmų. ASF bylos dažnai naudoja Windows Media Audio (.WMA) arba Windows Media Video (.WMV) duomenis.
  • asx - (Microsoft ASF Redirector File) - Nuoroda į audio ar video bylą, dažniausiai .ASF. Savyje turi URL, kuris nurodo tikrosios bylos buvimo vietą; gali būti naudojamas sudarant audio ar video grojaraščius.
  • avi – (Audio Video Interleave File) - Video laikmena arba pakavimo formatas sukurtas Microsoft kompanijos; saugo video duomenis, kuriuos galima koduoti įvairiais būdais; dažniausiai naudojamas mažesnio laipsnio suspaudimas nei panašūs formatai tokie kaip .MPEG and .MOV. AVI bylos gali būti rodomos su įvairiais grotuvais, bet pats grotuvas turi palaikyti kodavimo algoritmą, kuris buvo panaudotas spaudžiant duomenis.
  • dat – (VCD Video File) - Video srautas iš Video CD (VCD) disko; dažniausiai saugomas MPEG-1 arba MPEG-2 formatu.
  • divx – (DivX-Encoded Movie File) - Aukštos kokybės ir aukšto suspaudimo lygio video kodavimo algoritmas skirtas skaitmeninio video platinimui; suspaudžia video į originalaus video dydžio bylą su minimaliu kokybės praradimu; palaiko video skiriamąsias gebas iki 1080 HD.
  • flv - (Flash Video File) - Flash-palaikanti video byla eksportuota su Flash Video Exporter priedu (einančiu kartu su Macromedia Flash MX) ar kita programa palaikančią FLV bylos formatą; susideda iš trumpos antraštės, įterptos audio informacijos, video ir metaduomenų paketų; audio ir video duomenys yra saugomi panašiai kaip standartiniame Flash (.SWF) formate. FLV formatas yra atviras ir palaikomas ne tik Adobe/Macromedia programomis; FLV bylos gali būti eksportuotos iš QuickTime Pro ar kitų programų, kurios gali eksportuoti QuickTime bylos formatu.
  • mkv – (Matroska Video File) - Video konteineris, panašus į avi, asf ir mov formatus; palaiko keletą tipų audio ir video kodavimo algoritmų; gali savyje turėti .SRT, .SSA arba USF (Universal Subtitle Format) subtitrus ir palaiko VobSub subtitrus iš DVD. The Matroska video formatas išpopuliarėjo, nes palaiko kelis audio ir subtitrų takelius toje pačioje byloje. DivX grotuvai palaiko MKV bylas ir Mac ir Windows sistemose.
  • mov – (Apple QuickTime Movie) - Dažnai naudojamas multimedijos formatas, naudojamas saugoti filmams ir kitioms video byloms; naudoja nuosavybinį suspaudimo algoritmą sukurtą Apple Computer; palaikomas ir Windows ir Macintosh platformose.
  • mp4 – (MPEG-4 Video File) - Filmas ar video klipas naudojantis MPEG-4 suspaudimo būdą, standartas sugalvotas Moving Picture Experts Group (MPEG); dažniausiai naudojamas dalijantis video bylomis Internete. MPEG-4 video formatas naudoja atskirus audio ir video suspaudimo būdus; video spaudžiamas su MPEG-4 video kodavimo būdu; audio spaudžiamas naudojant AAC suspaudimą, tokį patį kaip naudojamas .AAC audio bylose.
  • mpg – (MPEG Video File) - Dažnai naudojamas standartizuotas video formatas sukurtas Moving Picture Experts Group (MPEG); dažnai savyje turi MPEG-1 ar MPEG-2 audio ir video suspaustus duomenis; dažnai naudojamas sukurti iš interneto atsiunčiamoms byloms.
  • ogm – (Ogg Media File) - Suspausto video konteinerio formatas, kuris naudoja Ogg Vorbis suspaudimą, savyje turi Ogg Vorbis audio ir video srautus; gali turėti perjungiamus subtitrus. OGM bylos gali būti koduojamos DivX, XviD, Theora ar kitais kodavimo algoritmais, tai reiškia, kad video grotuvas taip pat turi palaikyti atitinkamą kodavimo algoritmą.
  • ogv – (Ogg Vorbis Video File) - Video konteinerio formatas, kuriame naudojamas Ogg Vorbis kodavimas; gali savyje turėti video srautą, kuris naudoja vieną ar kelis skirtingus video kodavimo algoritmus, tokius kaip DivX ir Theora; gali būti grojami su daugeliu media grotuvų. Gali būti naudojamas su .OGM plėtiniu.
  • qt - (Apple QuickTime Movie) - QuickTime multimedijos formatas sukurtas Apple Computer; tarpplatforminis, palaikomas ir Macintosh ir Windows systemose; gali turėti suspaustą audio ir video takelį. QuickTime video bylos dažnai saugomos naudojant .MOV plėtinį.
  • rm – (Real Media File) - Media byla naudojama RealPlayer audio ir video grotuvo; savyje turi audio ir video duomenis arba nuorodą iki bylos, kuri grojama kai tik atsiunčiama; naudojama Interneto radijui ir Interneto video byloms.
  • swf - (Macromedia Flash Movie) - Animacija sukurta naudojant Adobe Flash (dažniausiai Macromedia Flash); gali savyje turėti tekstą bei vektorinės ir rastrinės grafikos elementus; Grojami Web naršyklėse, kurios turi instaliuotą Flash priedėlį; daugelis šių dienų naršyklių turi integruotą paskutinę Flash versiją. Flash sukurtas Macromedia kompanijos, kurią įsigijo Adobe Systems 2005 metais.
  • ts - (Video Transport Stream File) - Video srauto formatas video saugojimui DVD; spaudžia video duomenis su standartiniu MEPG-2 (.MPEG) video kodavimo algoritmu.
  • vob - (DVD Video Object File) - Video duomenų byla iš DVD disko, dažniausiai saugoma VIDEO_TS kataloge; savyje turi didžiąją dalį duomenų įskaitant video, audio ir subtitrų; paprastai yra MPEG-2 srautas ir gali būti atidaromas daugelio programų.
  • wmv - (Windows Media Video File) - Video ar audio byla paremta Microsoft Advanced Systems Format (ASF) laikmenos formatu ir suspausta Windows Media būdu; dažniausiai ta pati .ASF byla, kuri yra užkoduota naudojant Windows Media Video (WMV) kodavimo būdą.
  • xvid - (Xvid-Encoded Video File) - Video klipas ar filmas užkoduotas naudojant Xvid, atviro kodo kodavimo algoritmu platinamu pagal GNU GPL liceciją; video duomenys suspausti naudojant MPEG-4 technologiją; leidžia greitesnį duomenų perdavimą ir patogesnį saugojimą.

Kiekviename iš sių konteinerių video duomenys gali būti suspausti naudojant keletą galimų algoritmų. Pavyzdžiui:

  • AVI duomenys gali būti suspausti Compressed Video, Mpeg2, DivX H.264, Windows Media, VC-1, Lagarith, VP6, HUFF ir daugeliu kitų algoritmų;
  • ASF - Windows Media 6,7, 8, 9, VC-1, Mpeg2, ISO Mpeg4, Mpeg4v3, Uncompressed, Windows Media Screen ir motion Jpeg;
  • Mpeg - Mpeg 1, Mpeg2 arba h.264;
  • FLV - H264, VP6 arba MJPG;
  • Divx - DivX arba Xvid;
  • MP4 - H.264 Main arba Simple profile.

Toliau byloje yra audio signalas. Pavyzdžiui:

  • AVI gali turėti bet kokį Audio kodavimo algoritmą;
  • ASF - MP3, WMA 1-9, WMA-Pro, AC3 arba garsas gali būti nesuspaustas;
  • Mpeg - MP2, Mp3, AC3, or AAC, AAC+ arba WMA;
  • FLV - Mp3, AAC;
  • Divx - MP3, AC3, Ogg arba WMA;
  • MP4 - MP3, AC3, or AAC.

 




#22612 Snow Riding

Parašė: Žėkas 20 February 2014 - 06:27 AM

"darbas prastas, apie nieką"




#22599 Canon 5d mark III ar Blackmagic 2.5k?

Parašė: renson 17 February 2014 - 11:41 AM

Eik montuoti vestuvių arba rašyk į temą...




#22189 Trump. edukacinis siaubo filmas: Paskutinis Helovynas

Parašė: renson 22 November 2013 - 10:41 AM

1. Mintis yra. 2. Siužetas yra. 3. Bambeklis yra...




#22004 Vėl timelapse :)

Parašė: geetonis 20 October 2013 - 07:39 PM

Hi, praeitus metus praleidau komandiruotėje mūsų tautiečių "eldorade" Norvegijoj :) Kad fotikas neapželtų stengiausi retais atvejais rioglintis į kalnus ir jį "mankštint". Neperseniausiai iškračiau atminties korteles ir sumečiau krūvon ką jose radau. Tikuosi patiks.

 

 




#21367 Mikrofonai ir jų savybės

Parašė: tiesakaipmelas 29 May 2013 - 09:34 AM

Prieš nusiperkant bet kokią prekę, visada pravartu turėti bent „žalią supratimą“ apie pasirinkto produkto savybes, funkcijas bei galimybes. Tam, kad išsiaiškinti kokio mikrofono Jums reikia, iš pradžių tereikia atsakyti į kelis esminius klausimus:

  • kam bus naudojamas mikrofonas?
  • kokio tipo mikrofonas reikalingas - dinaminis ar kondensatorinis?
  • kokia turi būti mikrofono kryptingumo charakteristika?
  • koks turi būti mikrofonas - paprastas ar belaidis?

 

fig1shurevideomictypes.jpg?w=640

 

Pradžioje reik apsispręsti, kam naudosite mikrofoną - interviu įrašymui, koncertui, vokalui ar bendriniam garsui? Skirtingos situacijos reikalauja skirtingų mikrofonų, kadangi jie visi turi turi skirtingas charakteristikas. Mikrofonai, skirti bendriniam garsui, niekada neįrašys gero, vienos krypties garso, kadangi jo paskirtis yra kitokia.

Kas yra dinaminis ir kondensatorinis mikrofonai ir kokie jų skirtumai? Tai du - mikrofonų membranų tipai (dinaminė ir kondensatorinė membranos), kurios skirtingai priima ir apdoroją garsą. Dinaminiai mikrofonai, yra mažiau jautrūs aplinkos garsams, dažniausiai naudojami tose vietose, kur yra tikėtinas aplinkos triukšmas - kontoros darbas, ventiliacijos ūžimas ir pan, arba kai patalpa akustiškai yra neapdorota - turi girdimą reverberaciją, kas įraše girdima kaip nemalonus "kambario" garsas. Tačiau kondensatoriniai mikrofonai duoda geresnį tembrą, ir, jei tik yra įmanoma akustiškai apsitvarkyti patalpą - geriau naudoti juos. Žemiau esanti lentelė padės Jums daugiau suprasti dinaminio bei kondensatorinio mikrofonų skirtumus.

 

screen-shot-2013-05-29-at-11-58-32-am.pn

 

Svarbiausi mikrofonų parametrai: jautrumas, dažnių diapazonas ir dažninės charakteristikos netolygumas tame diapazone, bei kryptingumo charakteristika.

 

Jautrumas - tai mikrofono įtampos, kai apkrova vardinė, ir garso slėgio, veikiančio mikrofono jautrųjį elementą, santykis; matuojamas voltais (arba milivoltais). Nuo mikrofono jautrumo priklauso, kaip gerai ir kiek jis atkurs girdimo garso.

 

Dažnių diapozonas -  išreiškia mikrofono jautrumo priklausomybę nuo garso dažnio mikrofono akustinėje (vadinamojoje darbo) ašyje. Dažninės charakteristikos netolygumas apibūdinamas didžiausio ir mažiausio jautrumo santykiu vardiniame dažnių diapazone ir matuojamas decibelais. Kiekvienas mikrofonas yra unikalus, o dažnių charakteristika yra unikalumo sudedamoji dalis. Dažnių charakteristikos nustato mikrofono bazinį garsą (skambesį). Tai yra nustatoma pagal garso diapazoną (nuo žemiausių iki aukščiausių dažnių), kurį mikrofonas gali atvaizduoti bei kaip garsas keičiasi skirtingais dažniais.

 

Kryptingumo charakteristika - dar vadinama kryptingumo diagrama yra jautrumo, esant tam tikram dažniui, priklausomybė (polinėje koordinačių sistemoje) nuo kampo tarp mikrofono akustinės (darbo) ašies ir pasiekiančio mikrofoną garso krypties. Ši charakteristika priklauso nuo mikrofono garso ėmiklio konstrukcijos.

 

screen-shot-2013-05-29-at-11-37-59-am.pn

 

Kad būtų daug aiškiau, pažiūrėkite žemiau esanti video.

 

 

Na ir dar vienas klausimas - koks turi būti mikrofonas - paprastas ar belaidis? Belaidžio mikrofono naudojimas suteikia galimybę kalbančiąjam „neprisirišti“ prie konkrečios vietos, laisvai judėti, bet jis turi viena minusą - garsas gali būti iškraipytas aplinkinių radio dažnių. Todėl, jei aplinka yra nekontroliuojama ir joje yra daug trikdžių, elektros laidų virš galvos, bei radio dažnių - naudokite laidinį mikrofoną.

 




#21275 Lietuviškas scenarijus.

Parašė: Tomas Riuka 20 May 2013 - 06:53 AM

Nereikia visko suasmenininti... yra įvairaus žanro filmų, Holivude - taip pat. Zero neturi didelės meninės vertės, bet jis yra puikiai sukurtas žiūrovo pramogai. 




#21084 Filmo kūrybinė komanda

Parašė: tiesakaipmelas 04 May 2013 - 03:34 PM

Norint kažka padaryti gerai, visuomet būtinas planavimas. Šiuo atvejų tas pats su filmo kūrybos procesu. Norint sukurti filmą, būtina filmo kūrybinė komanda, kurioje yra savo srities specialistai. Jų yra daug daugiau, nei aš čia paminėsiu, bet tai pagrindiniai  - be kurių būtų sunku išsiversti. Taigi, kas į ta kūrybinę komanda įeina ir kokios jų pareigos?

 

cinematographystudio_medium.jpg?w=640

 

Scenaristas
Tai scenarijaus autorius, kuris parašo scenarijų, pagal kuri prodiuserio sprendimu filmuojamas filmas. Scenarijus - savotiška instrukcija, kas ką kada ir kaip filme turi veikti ar sakyti. Scenaristui, gali tekti scenarijų perrašinėti daug kartų, adaptuoti jį pagal prodiuserio ir režisieriaus poreikį.

 

Prodiuseris
Prodiuserio užduotis, kad atsirastų reikalingos lėšos filmo kūrimui. Viena iš prodiuserio pareigų - surinkti filmavimo komandą. Taip pat, jis rūpinasi tuo, kad filmavimas baigtusi kuo sklandžiau ir greičiau. Posakis „Laikas – pinigai“ jam yra kasdienė realybė. Prodiuseriui dažnai tenka konfliktuoti ne tik su kūrybine komanda, kuri paprastai reikalauja daugiau laiko kūrybai, bet ir atlaikyti pinigų skyrusio objekto spaudimą („Kada pagaliau bus filmas?“, „Kodėl jis ne toks, kokį žadėjote?“, „Ar filme gali vaidinti mano žmona?“). Prodiuserį visi lupa už filmo nesėkmes. Tačiau jei filmas pasiseka, paprastai būtent prodiuseris finansiškai išlošia daugiausiai.

 

Režisierius
Režisierius prižiūri, kad viskas vyktų taip, kaip jam, anot jo vizijos, atrodo teisinga. Prieš filmavimą režisierius dažnai pakoreguoja scenarijų - rašo režisūrinį scenarijų, kuriame be istorijos ir dialogų yra daugybę techninių nuorodų, kaip turi judėti kamera, kaip sukomponuotas kadras ir t.t. Režisierius atsako už visus filmo kūrimo procesus ir juose dalyvauja, pradedant idėjos brandinimu, scenarijaus tobulinimu, aktorių atranka, baigiant nufilmuotos medžiagos montažu ir garsinimu.

 

Režisieriaus asistentas
Jo pareiga - užtikrinti, kad filmavimas eina savu laiku, išlaikant tokią darbo aplinką, kurioje režisierius, aktoriai ir filmavimo komanda žino kada ir kur turi atvykti į filmavimą, kada pradėti savo darbą ir kokiu laiku atlikti tam tikras užduotys, bei pareigas. Asistentas prižiūri kasdieni valdymą, iš dienos į dieną - tvarkaraščius, aktorių, režisieriaus bei komandos, įrangos ir scenarijaus filmavimo planavimą.

 

 

Scenarijaus vadovas
Tai scenarijaus eigos tęstinumo sekėjas ir jo pareiga stebėti, bei sekti kokia scenarijaus dalis buvo nufilmuota, o kokia dar ne. Jis padaro pastabas tarp to, kas iš tikrųjų buvo nufilmuota ir kas pasirodė scenarijaus nukrypimų. Yra daromos pastabos apie kiekvieną sceną, kadrą. Stebimi visi rekvizitai, blokavimas, kadruotes ir kiti duomenys, siekiant užtikrinti tęstinumą. Scenarijaus vadovo veikia labai padeda režisieriui, kadangi jis gali koncentruotis į kūrybinius aspektus, o ne detales. Scenarijus vadovo pastabos montažo režisieriui labai padeda ir paspartina montažą.

 

your-scripty-has-the-answers.jpg?w=640

 

 

 

Operatorius
Operatorius aikštelėje yra atsakingas už režisieriaus vizijos vizualinį pateikimą. Kaip ir kur stovės kamera? Ar ji stovės? Gal ją judinsime ar kabinsime? Kurį herojų pamatysime pirmą? Kiek jo matysime? Kaip sukurti didingą, o kaip apgailėtiną peizažą? Be to, operatorius turi išmanyti daugybę techninių dalykų: kameras, optiką, judėti padedančių įrenginių specifiką ir, svarbiausia, apšvietimo niuansus bei subtilybes.

 

 

Pirmasis operatoriaus asistentas
Atsakingas už fokusavimą filmavimo metu, kad filmuojamas objektas būtų visuomet fokuse. Taip pat, jo pareiga paruošti kamerą filmavimui.

 

Antrasis operatoriaus asistentas
Atsakingas už pliauškę ant kurios parašyta filmo pavadinimas, filmavimo datą, scenos numeris, dublio skaičius, taip pat prodiuserio ir režisieriaus pavardes. Prieš kiekvieną dublį šis žmogus išnyra priešais kamerą su pliauške; pasigirdus komandai: „Veiksmas!“ jis kuo skubiau sprunka šalin iš kadro. Taip pat jo pareiga prižiūrėti filmavimo įranga, ja paruošti filmavimui.

 

 

Garsistai
Tai labai svarbus aikštelės žmonės, kadangi garsas - tai 50 procentų filmo. Jų pareiga įrašyti kuo švaresnį ir aiškesnį garsą.

 

 

Apšvietėjai
Operatoriui, kaip ir režisieriui, paprastai padeda didelis būrys žmonių. Be asistentų aikštelėje visada sutiksite apšvietėjų – gvardiją rimtų vyrų su baltais ar juodais įvairaus dydžio ekranais, kurie atspindi prožektorių skleidžiamas šviesas, ar burėmis, kurios jas sugeria. Visos lempos, laidai ir elektros generatoriai – taip pat šių vyrų karalystė.

 

Aktoriai
Aktoriai – ryškiausia filmavimo aikštelės publika. Būtent juos visi matys ekrane, kai susirinks žiūrėti naujo filmo. Kiekvienas bent kartą koją į filmavimo aikštelę įkėlęs žmogus patvirtins, kad aktorių darbas neretai yra tiesiog pragariškas. Aktoriams tenka daugybė ne tik fizinių, bet ir emocinių išbandymų. Neįsijautęs gerai nesuvaidinsi, o ką reiškia įsijausti? Dažnai, tam tikra prasme, išgyventi.

 

Grimuotoja
Net jei jūsų oda jums atrodo ideali, grimuotoja gali manyti kitaip. Mat kamera paryškina visus trūkumus. Gerai, jei turite vaidinti spuoguotą, šerpetotą bestiją, tačiau visais kitais atvejais geriau nesiginčydami leiskitės grimuojami ar grimuojamos šios stebukladarės. Mat ji žino, jog nuo žemesnės temperatūros žmogaus nosis raudonuoja, o rankos mėlsta, jog dažną nuo kaitrių lempų pila prakaitas, ima ašaroti akys. Be to, grimuotojos moka, nenaudodamos nei lazdų, nei kitų šaltųjų ginklų, padaryti iš jūsų sudaužytą obuolį. Arba kraupų lavoną. Arba ateivį iš kitos planetos.

 

Kostiumų dailininkas
Filmams kostiumus kuriantys žmonės labai atidžiai stebi, kas ir kaip apsirengęs kur vaikšto. Dažniausiai kostiumų dailininkų užduotis yra sukurti ne kuo originalesnį ir gražesnį apdarą, o tokį, kuris įtikintų. Todėl jie mažiau rūpinsis dėl to, ar aktorius, pasidabinęs jų kūriniu, yra patenkintas savo išvaizda, ar priešingai – labai dėl jos susirūpinęs. Daug įdėmiau kostiumų dailininkai žiūri į monitorių, kuriame matyti, ką filmuoja kamera. Jie stebi, kaip krinta klostės, ar nėra nereikalingų raukšlių, ar visos sagos savo vietose.

 

Dailininkas
Visų galų meistras – ir padažyti, ir pagramdyti, ir užuolaidą parinkti, ir kosminę stotį suprojektuoti. Nors dailininko ekrane nematome, jo darbo rezultatas – pavykusi arba nepavykusi filmo atmosfera. Dailininkas neretai parenka filmavimo vietą, rekvizitą arba juos kuria. Jis gali parinkti ir pasiūlyti filmo koloritą, padėsiantį režisieriui geriau perteikti savo viziją. Kino dalininko darbas – meno rūšis, reikalaujanti itin didelio jautrumo ir imlumo aplinkai.

 

http://vimeo.com/63483212

 

Montažo režisierius
Tai asmuo, kuris surenka įvairius vaizdus į vientisą filmą, su režisieriaus pagalba.

 

Daugiau apie nepaminėtus filmavimo komandos narius galite sužinoti čia.

 




#12446 Skelbimų forumo taisykles!

Parašė: Tomas Riuka 05 March 2011 - 12:30 PM

Skelbimu forumo taisykles!

Kadangi skelbimu forume nuolat vyrauja netvarka, nuo siol ivesime keleta elementariu taisykliu:
1. Temos pavadinimas turi tiksliai atspindeti skelbimo turini! Jei parduodate vaizdo kamera, temos pavadinimas tureti atrodyti mazdaug taip "Parduodu Sony XXXX vaizdo kamera".
2. Prasome nurodyti kontaktinius duomenis - el. pasta, telefona. Skelbimai be jokiu kontaktiniu duomenu visiskai nekelia jokio pasitikejimo, taip pat yra neefektyvus, kadangi iskilus klausimams, visada dvejoji, ar verta rasyti PM zinute, nes nezinai, kada jis bus atsakyta.
3. Jokiu komentaru ir asmeniskumu! Jeigu jums nepatinka daikto kaina, komentarus prasome pasilikti sau. Galite siulyti savo kaina, taciau kiekvienas pardavejas gali pardavineti savo daiktus uz jam tinkancia kaina, todel kritikuoti, kad 'per brangu, 'per pigu' - nereikia.

Skelbimai, kurie neatitiks temos pavadinimo, arba juose nebus kontaktu, bus ziauriai trinami :) Tvarka dar niekam nepakenke, o kai temu daugeja, inforamcija atrasti darosi vis sunkiau, todel prasome laikytis nustatytos tvarkos vardan visu vartotoju.


#24560 vaizdo kokybes išryškinimas

Parašė: juozasgvz 14 December 2017 - 08:37 AM

Sveiki, gal yra išmanančių kaip pagerinti vaizdo registratoriaus kokybę ar išryškinti tam tikrą detalę, kaip šiuo atveju mašinos numerius?
Dekui


#24559 Parduodu profesionalia Sony HXR-NX5E, Klaipeda

Parašė: filmavimas 13 December 2017 - 07:58 PM

Ar atsirastu kam reikia profesionalios Sony HXR-NX5E Full HD. Komplekte daug visokiu priedu, mikrofonas, isorinis hardas iki 11 valandu filmavimui, korteles, nes kamera vienu metu irasineja i dvi laikmenas super SAUGU. GPS, optika 20 k

 

Didelis lesis, blenda, papildomos 2 baterijos dideles, lED lempa, krepsys, laidai, pakrovejas. Viso komplekto kaina 1870 eur Klaipeda. Su rimtu pirkeju derintume. Tik sms arba skambuciu 862243971

 

Pridėta miniatiūra(-os)

  • Pardavimas sony.jpg



#24451 Parduodu video rekorderį DataVideo DN-60A

Parašė: Rimvideo 12 April 2017 - 12:11 PM

Parduodu nedaug naudotą video rekorderį DataVideo DN-60A  (su A ,naujesnis modelis) PAL/NTSC. Tinka naudoti su visų modelių HDV kameromis,kurios turi jungtis Ieee 1394(firewire), filmuojant nebereikia naudoti vaizdo kasečių. Vaizdas ir garsas įrašomas į Compact Flash korteles. Įrašymo formatai: HDV, DVC Pro, DV. Nedaug naudotas su video kamera Canon XH-A1. Papildomai pridedu rekorderio laikiklį tvirtinimui ant kameros. Kaina 350Eur.

Taip pat parduodu Compact Flash SanDisk 16GB korteles pritaikytas šiam rekorderiui 6vnt po 15Eur.

 

Tel. 8 673 90975

 




#24431 Benro S6, Fotga rigas (rods, follow focus, matte box), Proaim slideris

Parašė: Marinet 05 March 2017 - 06:28 PM

Domintų folow focus, bet naujas pigiau kainuoja :mellow:
http://www.ebay.com/...QoAAOxy0bRS~0BC